-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Åpner C-Klassen
Fra midten av året vil C-Klasse-familien bli enda større. Med noe som er enda mindre. Inni i hvert fall. En C-Klasse cabriolet.
Den første skissen av en av Genève-nyhetene har begynt å sirkulere. Den viser den nye åpne C-Klassen bakfra, og bekrefter at her går Mercedes for stofftak. Litt ektere enn et metall-lokk.
Og stort mer vet vi ikke. Bortsett fra at den altså skal supplere den splitter nye coupéen og være med på å gjøre kompakt-Mercedes til en ganske all-inclusive opplevelse.
Det vi tydelig ser på denne skissen er at sidespeilene er flyttet til dørene. Lokket over kofferten virker bredere og lavere, hekken har fått noe S-aktig over seg, og det hele virker som litt bredere sporvidde, eller i hvert fall har det skjedd noe som gjør at den virker lavere mot bakken.
Og – men det behøver jeg vel ikke presisere – den nøyer seg med to dører.
Flere varianter
Det har lenge vært snakk om denne modellen, vi har vist spionbilder, og det er en åpen hemmelighet at den med tiden også vil kommer i en AMG-versjon.
Da snakker vi C 63 med V8 og 450 hk og sikkert mye mer gjort med opphengning og bremser. Men man kan nok også regne med en C43 variant med ca. 400 hk.
Men i første runde: det vanlige motorprogrammet som strekker seg fra 156 til 333 hk, tilsvarende utvalget du finner i C Coupé, med masse valg mellom de med tennplugger og de som bare har glødeplugger. Pluss fullt assistent-program, selvfølgelig.
Og det støtteprogrammet inkluderer den finten jeg er så imponert av: den som gir deg et akustisk halvsjokk når bilen har fastslått at nå er ikke smellet til å unngå – slik at du allerede delvis har vendt deg til kollisjonsstøyen.
Tyske spekulasjoner går på at denne versjonen kommer til å koste 4.000 euro mer enn basis-sedanen.