-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ikke helt etter planen
Selv ikke testførere av sportsbiler er ufeilbarlige. Se bare hva som skjedde under Chevrolet Camaro-testing på Nürburgring.
Det gikk nok ikke helt etter planen da Chevrolet skulle teste spesialutgaven Z/28 av Camaro på Nürburgring.
I det som ser ut til å være Adenauer Forst-seksjonen (noen med mer inngående kjennskap til Ringen må gjerne korrigere meg!) har testpiloten bak rattet på Camaroen mistet kontrollen, og sklidd ut over kerbsen på høyresiden.
Z/28-en fikk greit med luft under venstresiden, og landingen var nok ikke helt heldig for forstillingen – men føreren kunne i hvert fall klatre ut av bilen uten egne skader, annet enn på stoltheten.
Hva er så denne Z/28-modellen? Navnet dukket opp i 1966, og var en Camaro-modell myntet på racing. Deretter har Z/28-navnet hengt ved Camaro-generasjonene, og nå holder Chevrolet altså på med en ny en.
Camaro kom i ny drakt for et år siden, så nå er det på tide med bane-utgaven. Egentlig skulle Z/28 utstyres med en selvpustende V8-motor, men i det siste har ryktene pekt i retning av en V6 twin-turbo.
Z/28 er på mange måter det motsatte av ZL1-utgavene av Camaro, som i all hovedsak fokuserer på fart rett fremover; drag-racing.
Karbonkeramiske bremser, diff-sperre og justerbare dempere skal stå på utstyrslisten til Z/28, og kanskje rekker Chevrolet å presentere den allerede i år – gjerne med en knalltid på Nürburgring.
Så lenge de holder seg på veien, i hvert fall.