-
Jensen & Scheele AS:
Plassjef, Jensen & Scheele
-
Jensen & Scheele Bil AS:
Bruktbilansvarlig, Jensen & Scheele
-
Hedin Automotive:
Salgsleder MG
-
RSA Bil:
Plassjef - RSA Bil Tromsø
-
Toyota Asker og Bærum avdeling Rud:
Salgskonsulent nybil
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Ikke helt etter planen
Selv ikke testførere av sportsbiler er ufeilbarlige. Se bare hva som skjedde under Chevrolet Camaro-testing på Nürburgring.
Det gikk nok ikke helt etter planen da Chevrolet skulle teste spesialutgaven Z/28 av Camaro på Nürburgring.
I det som ser ut til å være Adenauer Forst-seksjonen (noen med mer inngående kjennskap til Ringen må gjerne korrigere meg!) har testpiloten bak rattet på Camaroen mistet kontrollen, og sklidd ut over kerbsen på høyresiden.
Z/28-en fikk greit med luft under venstresiden, og landingen var nok ikke helt heldig for forstillingen – men føreren kunne i hvert fall klatre ut av bilen uten egne skader, annet enn på stoltheten.
Hva er så denne Z/28-modellen? Navnet dukket opp i 1966, og var en Camaro-modell myntet på racing. Deretter har Z/28-navnet hengt ved Camaro-generasjonene, og nå holder Chevrolet altså på med en ny en.
Camaro kom i ny drakt for et år siden, så nå er det på tide med bane-utgaven. Egentlig skulle Z/28 utstyres med en selvpustende V8-motor, men i det siste har ryktene pekt i retning av en V6 twin-turbo.
Z/28 er på mange måter det motsatte av ZL1-utgavene av Camaro, som i all hovedsak fokuserer på fart rett fremover; drag-racing.
Karbonkeramiske bremser, diff-sperre og justerbare dempere skal stå på utstyrslisten til Z/28, og kanskje rekker Chevrolet å presentere den allerede i år – gjerne med en knalltid på Nürburgring.
Så lenge de holder seg på veien, i hvert fall.