-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ikke helt etter planen
Selv ikke testførere av sportsbiler er ufeilbarlige. Se bare hva som skjedde under Chevrolet Camaro-testing på Nürburgring.
Det gikk nok ikke helt etter planen da Chevrolet skulle teste spesialutgaven Z/28 av Camaro på Nürburgring.
I det som ser ut til å være Adenauer Forst-seksjonen (noen med mer inngående kjennskap til Ringen må gjerne korrigere meg!) har testpiloten bak rattet på Camaroen mistet kontrollen, og sklidd ut over kerbsen på høyresiden.
Z/28-en fikk greit med luft under venstresiden, og landingen var nok ikke helt heldig for forstillingen – men føreren kunne i hvert fall klatre ut av bilen uten egne skader, annet enn på stoltheten.
Hva er så denne Z/28-modellen? Navnet dukket opp i 1966, og var en Camaro-modell myntet på racing. Deretter har Z/28-navnet hengt ved Camaro-generasjonene, og nå holder Chevrolet altså på med en ny en.
Camaro kom i ny drakt for et år siden, så nå er det på tide med bane-utgaven. Egentlig skulle Z/28 utstyres med en selvpustende V8-motor, men i det siste har ryktene pekt i retning av en V6 twin-turbo.
Z/28 er på mange måter det motsatte av ZL1-utgavene av Camaro, som i all hovedsak fokuserer på fart rett fremover; drag-racing.
Karbonkeramiske bremser, diff-sperre og justerbare dempere skal stå på utstyrslisten til Z/28, og kanskje rekker Chevrolet å presentere den allerede i år – gjerne med en knalltid på Nürburgring.
Så lenge de holder seg på veien, i hvert fall.