-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Konklusjon
Som øyemagneter har de to bilene så ulik styrke som vel mulig, den ene frekk og oppsiktsvekkende, den andre gjennomført kjedelig. Hvis et særpreget utseende veier tyngst på vektskålen, er valget lett – det er bare PT Cruiser som kan tilfredsstille det ønsket. I tillegg til sitt utseende har PT Cruiser dessuten et behagelig hjuloppheng og en del fine interiørløsninger.
Premacy kan ikke slå i bordet med at noen snur seg etter den på veien. Den gir seg ikke ut for å være noe mer enn det den er, nemlig et fornuftig og funksjonelt transportmiddel. Hvis vi derfor lar fornuften bestemme, er det Premacys poengseier i disiplinene bagasjeplass, pris og forbruk som veier tyngst på vår vektskål. Dermed går vår totalvurdering denne gangen i retning av japansk fremfor amerikansk.
LES VIDERE:
- Priser og tekniske data