-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Konklusjon
Som øyemagneter har de to bilene så ulik styrke som vel mulig, den ene frekk og oppsiktsvekkende, den andre gjennomført kjedelig. Hvis et særpreget utseende veier tyngst på vektskålen, er valget lett – det er bare PT Cruiser som kan tilfredsstille det ønsket. I tillegg til sitt utseende har PT Cruiser dessuten et behagelig hjuloppheng og en del fine interiørløsninger.
Premacy kan ikke slå i bordet med at noen snur seg etter den på veien. Den gir seg ikke ut for å være noe mer enn det den er, nemlig et fornuftig og funksjonelt transportmiddel. Hvis vi derfor lar fornuften bestemme, er det Premacys poengseier i disiplinene bagasjeplass, pris og forbruk som veier tyngst på vår vektskål. Dermed går vår totalvurdering denne gangen i retning av japansk fremfor amerikansk.
LES VIDERE:
- Priser og tekniske data