-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Noe du lurer på om Honda CR-V?
Hondas CR-V var lenge verdens mest solgte SUV. Den posisjonen tapte den. Honda var også lenge et av de merkene på det norske marked med størst respekt. Det har vel også endret seg. Men nå kan vi kanskje få svar på noen spørsmål.

Det europeiske publikummet fikk første glimt av den nye CR-V utgaven til Honda på vårens Genève-utstilling.
Jeg overså den fullstendig. Kanskje fordi jeg var på full fart mot Frankfurt-favoritten min, Urban EV Concept, som nå sto her sammen med Sports EV Concept som jeg ikke hadde sett før.
Men jeg er stygt redd for at en medvirkende årsak var at den nye SUV-en ikke akkurat fikk pulsen i været.
Dette var verdens mest solgte SUV-er i 2017
Nå som jeg har lest spesifikasjonene begynner det hele å bli litt mer spennende. Lengre akselavstand og større utvendige mål – det har sikkert gjort noe for plass og komfort innvendig.
Smalere A-Stolpe vil vel merkes, og hva med bedre aerodynamikk – blir det merkbart i form av lavere støynivå?
Hybrid, sier Honda, men hva slags hybrid? 1,5-liters turbo-bensin – er det nok? Ikke et ord om diesel, hva betyr det?
Det er mye med bilen som vi må forsøke å finne ut av, men minst like viktig er organisasjonen.
I øyeblikket søkes det etter en ny leder i Norge, mens selskapet i denne perioden ledes fra Sverige. Det er bare ett par år siden man plutselig avlyste jakten på en privat norsk importør.
Etter det har salget vært labert, verken i fjor eller forfjor var man over 2.000 biler. Og så langt i år ligger man 25 % etter fjoråret!
Det skal med andre ord bli nesten like interessant å forsøke å skape seg et inntrykk av den nye organisasjonen som av den nye bilen.
Men jeg regner med at din primær-interesse er bilen. Fortell meg hva du lurer på via denne linken, og jeg skal lure videre – og forhåpentlig får vi noen svar.