-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Hot CR-Z litt nærmere
For et halvt års tid siden skrev vi at Honda-relaterte Mugen skulle preppe en CR-Z. Nå kommer flere detaljer, og det høres spennende ut.

Vi har aldri lagt skjul på at vi ble skuffet over så vel ytelser som forbruk i Hondas hybride CR-Z. Men da Honda i vår røpet at de samarbeidet med Mugen om en spesialutgave, øynet vi nytt håp.
Nå får vi noen flere detaljer på bordet. Mugen snakker om ytelser som en Civic Type R, og det er en bil vi har kost oss med, blant annet på Vålerbanen.
Mugen CR-Z får nesten 50 prosent høyere effekt enn standardutgaven – nærmere bestemt 175 hk. I tillegg er vekten barbert med drøye 50 kg ved hjelp av panser og dører i karbonfiber i stedet for metall.
Samlet skal dette resultere i en toppfart på rundt 210 km/t og en akselerasjonstid til hundre på 6,1 sekunder – mer enn tre sekunder raskere enn standardbilen.
LES: Våre førsteinntrykk av Honda CR-Z
Mugen CR-Z beholder de tre IMA-knappene som lar deg velge mellom øko og sport, men forskjellen på de tre innstillingene blir nok mer ekstreme i Mugen-utgaven.
Testing og utvikling pågår fortsatt hos Mugen Euro, men de lover å ha biler klar for testkjøring hos åtte utvalgte Mugen-forhandlere i løpet av våren.
Prisen er foreløpig ikke fastlagt, men det antydes ca 24.000 pund i England. Det er i så fall drøye 7000 pund mer enn prisen for en vanlig CR-Z.