-
Birger N. Haug:
Servicemarkedsdirektør
-
Motor Forum AS, Asker & Bærum:
Daglig leder
-
Møller Bil Bruktbilsenter Bergen:
Salgssjef bruktbil
-
Subaru Norge AS:
Teknisk leder - Subaru Norge AS
-
Norwegian Mobility Group AS:
Markedsansvarlig
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Mazda Motor Norge:
Servicemarkedsspesialist
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Takserer
-
Møller Bil Haugesund:
PKK-kontrollør
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør og billakkerer
-
Møller Bil Skadesenter Bergen:
Bilskadereparatør, bilmekaniker, billakkerer
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Norwegian Mobility Group AS:
Produktsjef
-
Toyota Haugesund AS:
Verkstedsleder
-
Birger N. Haug Oslo:
Nybilselger
-
Toyota Bilia AS:
Salgssjef
-
Continental Dekk Norge AS:
Key Account Manager
-
Mitt dekkhotell Røa AS:
Kundemottaker
-
Bertel O. Steen Innlandet AS, Lillehammer:
Bilmekaniker
-
Bolest AS:
Servicetekniker
-
Team Verksted AS:
Lakkerer
-
Møller Bil Fellesfunksjoner bruktbil, avd Oslo:
Innkjøper
-
Automateriell AS:
Servicetekniker i Oslo - Oslo Nord og Østfold
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Daglig leder
-
RSA BIL Oslo:
Selger nybil BYD
-
Birger N. Haug AS:
Teamleder mekanisk verksted
-
Billakkspesialisten AS:
Salgsrepresentant / Tekniker
-
Gundersen Bilservice A/S:
Biloppretter/ Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Proffmarked
-
Møller Bil Skadesenter Jessheim:
Bilskadereparatør
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef - Ryen
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger - Fornebu
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger - Ryen
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Porsche Center Gardermoen:
Servicerådgiver
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
INTAKT Bilskade:
Billakkerer
-
INTAKT Bilskade:
Bilskadereparatør
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker/Tekniker
-
Bertel O. Steen Telemark:
Plassjef
-
Birger N. Haug AS:
Nybilselger - Asker og Bærum
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Polestar
-
Bilskadesenteret Telemark AS:
Billakkerer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter

Spionbilder CX-80:
Mazdas store Euro-SUV på veien
Det fins en rekke bilmodeller som selges globalt, men Mazda velger å skreddersy sine SUV-er for ulike markeder.
Selvsagt tilpasses såkalte globale modeller i henhold til lokale krav og chassis tunes ulikt for amerikansk og europeisk smak, men Mazda går enda mer drastisk til verks når de utfordrer premium-produsenter som Audi, BMW og Mercedes.
I USA selges CX-50 og CX-90, mens vi i Europa har CX-60 (som også selges i Asia og Australia). Forvirret?
Snart får denne følge av storebror CX-80 med mulighet for tre seterader som våre fotografer har sikret seg bilder av her. Samtlige bygges på Mazdas modulære plattform.
Det ligger i sakens natur at CX-80 får lengre akselavstand enn CX-60 (287 cm), men trolig blir den kortere enn de 312 cm som CX-90 måler inn på siden Mazdas argument for å bygge ulike modeller er amerikanernes ønske om «størst mulig». Men dette vet vi ikke sikkert før vi får tilgang til offisielle data.
Selv om bilen er godt maskert kan vi se at den blir lik CX-60 i fronten mens profilen er mer lik den amerikanske CX-90 med et tak som holdes høyt lengre bakover for å gi plass til en tredje seterad. Det gjenspeiles også i større sidedører bak.
Vi regner imidlertid at interiøret vil tilsvare det påkostede og velutstyrte vi finner i CX-60.
For Europa vil nok også drivlinjen bli tilsvarende. Det betyr firehjulsdrift og 8-trinns automat som standard og en plug-in hybrid drivlinje som kombinerer en 2,5-liters bensinmotor med elmotorer til en samlet effekt på 328 hk og maks dreiemoment på 500 Nm.
CX-60 har en elektrisk rekkevidde på 63 kilometer, men kanskje Mazda finner plass til en større batteripakke i CX-80.
Mazda har antydet lansering av CX-80 innen utgangen av 2023, så vi bør snart få mer informasjon.