-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør
-
Norwegian Mobility Group:
Administrerende direktør
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Høvik
-
Bilia X:
Delelageransvarlig, Xpeng Lørenskog
-
Bilia X:
Regionsjef, Servicemarked Bilia X
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Dunlop SP Sport 300
195/65R15 91H
Produksjonsland: Frankrike
Produksjonsuke: 23 2000
Mønsterdybde: 8,3 mm
Hardhet: 64,5 Shore

Bremseegenskapene på våt vei er også dårlige, og bare Barum-dekket har lengre bremsestrekning. Det er ikke mye hjelp å få når det gjelder vannplaning heller. I sving ligger det midt i klyngen, men egenskapene når det gjelder vannplaning rett frem er dårlige.
Bremseegenskapene på tørr asfalt er bedre. Her er bremsestrekningen bare en meter lengre enn referansedekket, og det ligger midt i feltet.
På den tørre handlingbanen fungerer Dunlopdekket godt og ligger i en gruppe med de beste dekkene. Her får det høyt score for godt sidegrep og en myk slippgrense. Det gir også god styrerespons og god kontakt med veien. Komforten på grov asfalt er god, men uten at den er helt blant de beste.
Tørr vei: 9,5
Et trygt og letthåndterlig dekk på handlingbanen, bremseegenskap-ene kan bedres.
Våt vei: 4
Grepet er dårlig, det bremser dårlig og dreneringsegenskapene er svake.
Komfort: 9
Litt sportslig i karakteren og litt hardt støybilde på grov asfalt.