-
Norwegian Mobility Group:
Administrerende direktør
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Høvik
-
Bilia X:
Delelageransvarlig, Xpeng Lørenskog
-
Bilia X:
Regionsjef, Servicemarked Bilia X
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Bavaria Norge:
Salgsleder
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Mercedes klargjør hot E-Klasse
Nye Mercedes E-Klasse er klar for norsk lansering i mai, men de kraftige AMG-versjonene har vi foreløpig ikke fått klare signaler om. Her avslører vi en del detaljer.
Testing foregår under alle slags klima, noe vi ser eksempler på gjennom disse bildene fra så vidt forskjellige omgivelser som Lappland og Spania.
Mens vi tradisjonelt har fått AMG-modellene omtrent samtidig som de mer moderate utgavene, skjer ikke det med nye E-Klasse. Skal du ha en AMG-utgave må du sannsynligvis vente helt til 2017.
Muskler
Men den som venter på noe godt, venter som kjent ikke forgjeves. Under panseret i Mercedes-AMG E63 vil vi finne en 4,0-liters bi-turbo V8, men trolig med enda mer effekt enn de 510 hestene som tilbys i Mercedes-AMG GTS og C63 S.
Vår kilde forventer at en vanlig Mercedes-AMG E63 kan få så mye som 550 hestekrefter, og S-utgaven må selvsagt toppe dette. AMG-sjef Tobias Moers har nemlig avslørt at V8-en har vesentlig mer potensial enn det som hentes ut i dag.
Se nesten avkledd E-Klasse stasjonsvogn
To kan bli tre
Det vil også komme en AMG E-Klasse med firehjulsdrift, men om det kun gjelder V6-utgaven er foreløpig uklart. Med kombinasjonen 367 hk, et dreiemoment på 520 Newtonmeter og 4Matic er jo denne uansett et spenstig alternativ.
AMG-utgavene kommer som tidligere i både sedan og stasjonsvogn, men for første gang spekuleres det også i en tredje variant - E63 Coupé.