-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Mercedes klargjør hot E-Klasse
Nye Mercedes E-Klasse er klar for norsk lansering i mai, men de kraftige AMG-versjonene har vi foreløpig ikke fått klare signaler om. Her avslører vi en del detaljer.
Testing foregår under alle slags klima, noe vi ser eksempler på gjennom disse bildene fra så vidt forskjellige omgivelser som Lappland og Spania.
Mens vi tradisjonelt har fått AMG-modellene omtrent samtidig som de mer moderate utgavene, skjer ikke det med nye E-Klasse. Skal du ha en AMG-utgave må du sannsynligvis vente helt til 2017.
Muskler
Men den som venter på noe godt, venter som kjent ikke forgjeves. Under panseret i Mercedes-AMG E63 vil vi finne en 4,0-liters bi-turbo V8, men trolig med enda mer effekt enn de 510 hestene som tilbys i Mercedes-AMG GTS og C63 S.
Vår kilde forventer at en vanlig Mercedes-AMG E63 kan få så mye som 550 hestekrefter, og S-utgaven må selvsagt toppe dette. AMG-sjef Tobias Moers har nemlig avslørt at V8-en har vesentlig mer potensial enn det som hentes ut i dag.
Se nesten avkledd E-Klasse stasjonsvogn
To kan bli tre
Det vil også komme en AMG E-Klasse med firehjulsdrift, men om det kun gjelder V6-utgaven er foreløpig uklart. Med kombinasjonen 367 hk, et dreiemoment på 520 Newtonmeter og 4Matic er jo denne uansett et spenstig alternativ.
AMG-utgavene kommer som tidligere i både sedan og stasjonsvogn, men for første gang spekuleres det også i en tredje variant - E63 Coupé.