-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Nesten naken E-Klasse
Den skal trolig vises for første gang i Genève om en ukes tid, men her får du bilder av en nesten umaskert Mercedes E-Klasse stasjonsvogn.
Vi skrev det meste som er verd å vite om bilen for en måned siden, men da hadde vi bare bilder av en relativt godt maskert testutgave.
Nå har våre venner i Automedia klart å forevige den ekte varen, der kun hekken er maskert. Den står parkert ved siden av den utgående modellen.
Vi ser at bilen får en mer sportslig design enn forgjengeren, med et langt tak.
Det skal bli interessant å høre om designen går på bekostning av det gedigne bagasjerommet (695 liter i dagens modell) som i alle år har vært et kjennemerke for E-Klasse og en viktig årsak til at den er elsket av taxieiere i en rekke land.
Bortsett fra hekken blir stasjonsvognen så å si identisk med sedanen som ble avduket i Detroit, både med hensyn til interiør, drivlinjer og avansert elektronikk som nærmest gjør bilen selvkjørende.