-
Auto 8-8 Imaas:
Salgsleder / Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Borgar Kittilsen Verksted AS:
Bilskadereparatør
-
Team Verksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Gran:
Garantiansvarlig
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
-
Kverneland Bil AS:
Salgssjef Ford Nyttekjøretøy
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Skadeleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
NAF Senter Dal:
Senterleder
-
Fremtind:
Teknisk rådgiver / skadeinspektør
-
Motorpool Handel AS:
Kunderådgiver / Service advisor
-
Bertel O. Steen:
Innkjøper bruktbil
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Oslo
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Drammen
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Tønsberg
-
Harald A. Møller:
Produktspesialist Tilbehør
-
Toyota Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
BIR Husholdning AS:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Gromstad Auto AS:
Billakkerer
-
Gromstad Auto AS:
Bilmekaniker Audi
-
Tide Verksted AS:
Bilmekaniker
-
Hønefoss Bil AS:
Bilmekaniker, Tekniker
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
Nesten naken E-Klasse
Den skal trolig vises for første gang i Genève om en ukes tid, men her får du bilder av en nesten umaskert Mercedes E-Klasse stasjonsvogn.
Vi skrev det meste som er verd å vite om bilen for en måned siden, men da hadde vi bare bilder av en relativt godt maskert testutgave.
Nå har våre venner i Automedia klart å forevige den ekte varen, der kun hekken er maskert. Den står parkert ved siden av den utgående modellen.
Vi ser at bilen får en mer sportslig design enn forgjengeren, med et langt tak.
Det skal bli interessant å høre om designen går på bekostning av det gedigne bagasjerommet (695 liter i dagens modell) som i alle år har vært et kjennemerke for E-Klasse og en viktig årsak til at den er elsket av taxieiere i en rekke land.
Bortsett fra hekken blir stasjonsvognen så å si identisk med sedanen som ble avduket i Detroit, både med hensyn til interiør, drivlinjer og avansert elektronikk som nærmest gjør bilen selvkjørende.