-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Pongo AS:
Konsernsjef
-
Bilia X:
Salgsdirektør, Xpeng
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
Sjekkliste
Motor
God kvalitet laget enkelt og solid. Bilen bruker lite drivstoff.
Gear
Bra kvalitet og få registrerte feil.
Dekk/hjul
Sjekk hjuloppheng bak. De fleste bilene er levert med skikkelig stålfelg og det reduserer mulighetene for skade på felgene.
Eksosanlegg
Det er rapportert om mye feil på både eksosanlegget, katalysatoren (dyrt å skifte) og på eksosutslippet (NAF).
Interiør
Sjekk at alle instrumenter virker. Mange har hatt problemer med at det har vært ustabile brytere. Se at alt henger sammen – og at ikke bilen har mange løse elementer.
Bremser
Bilens svake punkt. Sjekk alt med bremser ekstra grundig. Det bør (må) gjøres av fagfolk. NAFs Bruktbilrapport er ikke nådig med kvaliteten på Puntos bremser.