-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

Spionbilder:
Denne kan doble Fiat-utvalget
I dag selges kun elbilen Fiat 500 i Norge, men modellen på disse bildene bør bli svært aktuell når den kommer.
Fiat har lovet å avduke to nye elbiler i 2023, og dette er med stor sannsynlighet den ene av dem. Ryktene sier den skal hete Fiat 600, og den skal erstatte den tilårskomne 500X som kom på markedet i 2014.
Fiat betegner nykommeren som en crossover, og den skal tilbys med både fossile og elektriske drivlinjer.
Trolig deler den plattform og drivlinje med nye Jeep Avenger – noe som innebærer en motor på 156 hestekrefter som driver forhjulene kombinert en batteripakke på 54 kWt som skal holde til en rekkevidde på rundt 40 mil.
Prototypen har en del felles trekk med nye Fiat 500, som lysene, takbuen og sidevinduene, men Fiat 600 blir en del større og skal kunne fungere som familiebil. Det kan man knapt si om kompakte Fiat 500.
Våre kilder som har fått et blikk inn i bilen avslører at den også her har det meste til felles med 500, inkludert et rundt, digitalt instrumentpanel og en infotainment-skjerm i breddeformat.
Selv om bilen på bildene er godt kamuflert har vår dyktige illustratør laget renderinger av hvordan har tror bilen vil se ut når den presenteres i produksjonsdrakt.
Det er uklart hvilken annen nyhet Fiat skal lansere i år, men kanskje det er på tide å lansere konseptbilen Centoventi fra Genève-utstillingen i 2019, eller i det minste en småbil med noen av de smarte elementene vi ble forespeilet i den. I så fall har jeg i alle fall en kollega som blir glad.