-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør
-
Norwegian Mobility Group:
Administrerende direktør
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Høvik
-
Bilia X:
Delelageransvarlig, Xpeng Lørenskog
-
Bilia X:
Regionsjef, Servicemarked Bilia X
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Fjellinjen endrer betalingssystemet
Fjellinjen innrømmer at deres betalingssystem har vært for vanskelig og legger nå om fra forskudds- til etterskuddsbetaling i Oslo. Du kan fortsatt sjekke alle dine passeringer på nettet.

Fjellinjen har fått mye kritikk for sitt system med forskuddsbetaling av bompasseringer. Kundene har ment at det både er uoversiktlig og unødvendig komplisert.
Nå har Fjellinjen åpenbart valgt å lytte til sine kunder, og legger om til etterbetaling. Heretter vil kundene motta faktura hvert kvartal for sine passeringer.
I følge Fjellinjen gjør de dette for at kundene lettere skal se sammenhengen mellom sine innbetalinger og antall passeringer.
- Målet er at det skal være enkelt å skjønne hvor mye man skal betale, akkurat som en telefon- eller strømregning. Det er viktig for oss å gjøre kundenes forhold til Fjellinjen bedre, sier adm direktør Jakob Trondsen i Fjellinjen til Budstikka.no.
Regningen vil inneholde dokumentasjon på passeringene.
Sjekk alle passeringene på nettet
AutoPASS-kunder kan til en hver tid få oversikt over sine passeringer ved å opprette en kundeprofil Fjellinjens nettsider. Her kan kunder også endre informasjon om seg selv og sine kjøretøy.
Fjellinjen vil 16. november sende ut brev til alle AutoPASS-kunder, med oversikt over deres saldo. Innen 20. desember vil alle ha mottatt den første etterskuddsfakturaen.
Er saldoen negativ, blir beløpet lagt til på den første regningen du får fra Fjellinjen. Er saldoen positiv, skal betales ikke noe før det er foretatt passeringer tilsvarende beløpet på saldoen.
Alle kunder som har AutoPASS-avtale før omleggingen til nytt betalingssystem beholder avtalen og rabatten på 20 prosent.