-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ny design-løve fra Seat
Vi har presentert noen konseptbiler fra Seat tidligere, og hver gang har produksjonsutgaven blitt slående lik konseptet. La oss håpe det blir tilfelle også med neste Leon.
Seats moderne linjer har sin opprinnelse i konseptbilen Salsa som vi har omtalt ved flere anledninger. I fjor lanserte de sin helt nye Altea sammen med en ny Toledo med mange av de samme trekkene. Utformet som en coupé med skjulte dørhåndtak bak, lover Seat at Leon har komfort og egenskaper som en sedan.
Interiøret i prototypen er utformet i kostbare materialer for fire personer. Under panseret sitter en 200-hesters TFSI-motor - kjent fra bl.a. Golf GTI og flere Audi-modeller - som har sin hovedpuls mellom 5.100 og 6.000 omdreininger. Kreftene fordeles til forhjulene gjennom en seks-trinns DSG gearkasse og 19-tommers felger med 265/30 dekk sørger for veigrepet.
Til Norge før jul?
Leon Prototype har en potensiell toppfart på
Skal vi tippe at produksjonsmodellen står i Frankfurt til høsten?
I alle fall står en ny Seat Leon oppført i desember på lanseringskalenderen i MotorBransjens Årsnummer, og de har som regel rett. Her kan vi også lese at merkets salgsmål for Norge i 2005 er 380 biler, derav beskjedne 20 Leon. 380 Seat-biler er det samme som salget i 2003, men en tredobling i forhold til fjorårstallene. Seats nye modeller fortjener en skikkelig salgsinnsats også i Norge.