-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Ny design-løve fra Seat
Vi har presentert noen konseptbiler fra Seat tidligere, og hver gang har produksjonsutgaven blitt slående lik konseptet. La oss håpe det blir tilfelle også med neste Leon.
Seats moderne linjer har sin opprinnelse i konseptbilen Salsa som vi har omtalt ved flere anledninger. I fjor lanserte de sin helt nye Altea sammen med en ny Toledo med mange av de samme trekkene. Utformet som en coupé med skjulte dørhåndtak bak, lover Seat at Leon har komfort og egenskaper som en sedan.
Interiøret i prototypen er utformet i kostbare materialer for fire personer. Under panseret sitter en 200-hesters TFSI-motor - kjent fra bl.a. Golf GTI og flere Audi-modeller - som har sin hovedpuls mellom 5.100 og 6.000 omdreininger. Kreftene fordeles til forhjulene gjennom en seks-trinns DSG gearkasse og 19-tommers felger med 265/30 dekk sørger for veigrepet.
Til Norge før jul?
Leon Prototype har en potensiell toppfart på
Skal vi tippe at produksjonsmodellen står i Frankfurt til høsten?
I alle fall står en ny Seat Leon oppført i desember på lanseringskalenderen i MotorBransjens Årsnummer, og de har som regel rett. Her kan vi også lese at merkets salgsmål for Norge i 2005 er 380 biler, derav beskjedne 20 Leon. 380 Seat-biler er det samme som salget i 2003, men en tredobling i forhold til fjorårstallene. Seats nye modeller fortjener en skikkelig salgsinnsats også i Norge.