-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Sjelden kost
Lamborghini Veneno debuterer i Genève. Bilen skal realiseres, men den er allerede utsolgt.
Lamborghini markerer sitt 50-årsjubileum med å vise en meget eksklusiv modell på utstillingen. Veneno skal bygges og selges, men bare i tre eksklusive eksemplarer.
Dette er noe av det nærmeste man kommer en gate-lovlig racerbil, og ingeniørene har brukt mye tid i vindtunnel for å oppnå optimal aerodynamikk.
Drivlinjen består av en midtstilt 6,5-liters V12 koblet til en lynrask 7-trinns ISR girkasse som fordeler kreftene til alle fire hjul. Motoren varter opp med 750 hestekrefter, gjør 0-100 km/t på 2,8 sekunder og har en toppfart på 355 km/t.
Lamborghini har benyttet sin racing-erfaring for å utvikle den ultimate sportsbilen. Hele chassiset er designet som en monocoque i karbonfiber, samme materiell som er benyttet på alle synlige karosserideler. Fjærer og støtdempere er montert horisontalt.
I kjent Lamborghini-ånd er bilen oppkalt etter en okse, Veneno var en av de sterkeste og mest aggressive tyrer man noensinne har sett på en arena, og i 1914 ga den banesår til en av tidens mest legendariske toreadorer – José Sanchez Rodriguez.
De tre kundene som har sikret seg hvert sitt eksemplar av den eksklusive bilen må hver bla opp tre millioner euro, pluss lokale avgifter.