-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
En Infiniti for Europa
Dessverre er Infiniti et merke som ikke selges i Norge. Vi synes likevel deres Genève-nyhet er verd noen linjer på BilNorge.no.
Infiniti er Nissans luksusmerke på samme måte som Lexus er det for Toyota. Og selv om merket har sin største kundegruppe i Nord-Amerika, er salget også i gang i utvalgte markeder på vårt kontinent.
Nå lanseres en ny modell som kan øke volumet i disse markedene. EX-serien er en crossover med moderate dimensjoner, og EX30d er første medlem i familien med dieselmotor – nærmere bestemt en treliters V6.
Den kan skryte av 235 hk og et maks dreiemoment på 550 Newtonmeter ved 1750 omdreininger. Kreftene fordeles til alle fire hjul gjennom en 7-trinns automatkasse.
Vi tar med at du kan bikke 100 km/t i løpet av 7,9 sekunder og at snittforbruket er oppgitt til 0,84 liter på mila.
I Storbritannia, hvor salget starter til sommeren, regner Infiniti med at åtte av ti EX-modeller blir utgaven med dieselmotor. Det kan nok tenkes at en og annen entusiast tar skjeen i egen hånd og henter et eksemplar til Norge også. Men da fortrinnsvis fra et marked hvor rattet sitter på riktig side.