-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
Porsche Center Gardermoen:
Servicerådgiver
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør og billakkerer
-
INTAKT Bilskade:
Billakkerer
-
INTAKT Bilskade:
Bilskadereparatør
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker/Tekniker
-
Bertel O. Steen Telemark:
Plassjef
-
Bertel O. Steen Larvik:
Servicemarkedssjef
-
Birger N. Haug AS:
Nybilselger - Asker og Bærum
-
Møller Bil Skadesenter Hamar:
Biloppretter og Billakkerer
-
Møller Bilskolen:
Instruktør
-
Møller Bil Orkdal:
Klargjører
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder Klargjøring
-
Bilia JLR Import Norway:
Warranty specialist, Bilia JLR
-
Werksta Norge:
Regionleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Polestar
-
Motor-Trade AS:
Takstmann / Bruktbilkoordinator, Trondheim
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder og Verkstedsupport
-
Bilskadesenteret Telemark AS:
Billakkerer
-
Møller Bil Haugesund:
Bilmekaniker
-
Toyota Voss A.S:
Bilmekanikar
-
VerkstedGrossisten:
Lager- og Deleselger
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Produksjonsleder verksted
-
Nesbyen Auto AS:
Servicemarkedssjef
-
Bilimportørenes Landsforening:
Leder for kommunikasjon og myndighetskontakt
-
If Skadeforsikring:
Teknisk inspektør, Storbil og Maskiner
-
HTS Packline:
Junior selger
-
Stangeland Maskin AS:
Lakkerer med fagansvar
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Mitsubishi vil være sporty
Mitsubishi slipper i dag de første bilder av modellen som skal debutere i Genève neste uke. Men på ett viktig punkt er vi ikke blitt noe klokere.
Vi har fått mange indikasjoner på at Mitsubishi ønsker å tette gapet mellom lille ASX og mellomstore Outlander. Sistnevnte har jo vært en gedigen suksess i Norge med hybrid drivlinje – faktisk ble den kun slått av Golf på registreringsstatistikken i fjor.
Styreformann Osamu Masuko ga oss signaler om at hybride drivlinjer var en viktig del av Mitsubishis fremtid da vi intervjuet ham i 2014. Dermed var forhåpningene store til at vi skulle få se en ny ladbar hybrid i Genève neste uke.
Vi ble ikke mindre styrket i troen da GT-PHEV Concept dukket opp på Paris-utstillingen i fjor høst – en sporty crossover med neste generasjon hybrid drivlinje.
Derfor må jeg medgi at jeg er litt skuffet når jeg i dag leser informasjonen Mitsubishi har frigitt om nye Eclipse Cross. Her er det nemlig ikke et ord om ladbar hybrid – den skal lanseres med to alternative drivlinjer – en 1,5-liters turbo bensinmotor og en 2,2-liters diesel.
Det må vel finnes en hybrid utgave i kulissene? Eller er det for liten interesse i andre markeder til at slik drivlinje kan forsvares? Dette skal vi finne mer ut om når vi drar til Genève neste uke – vær trygg.
I mellomtiden kan du få noen tørre fakta om Eclipse Cross. Den måler 4.405 x 1.805 x 1.685 mm (LxBxH) over en akselavstand på 2.670 mm. Bensinmotoren leveres i kombinasjon med CVT automatgirkassse med 8 simulerte trinn mens dieselmotoren har en 8-trinns automat.
Også Eclipse-navnet da? Kunne de ikke funnet på noe helt nytt i stedet for å pynte på betegnelsen fra en helt annen type bil?
Som sagt – flere detaljer når vi har sett bilen og snakket med Mitsubishi-folket i Genève neste uke. Og forhåpentligvis gode nyheter for deg som venter på en ny hybrid.