-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Mitsubishi vil være sporty
Mitsubishi slipper i dag de første bilder av modellen som skal debutere i Genève neste uke. Men på ett viktig punkt er vi ikke blitt noe klokere.
Vi har fått mange indikasjoner på at Mitsubishi ønsker å tette gapet mellom lille ASX og mellomstore Outlander. Sistnevnte har jo vært en gedigen suksess i Norge med hybrid drivlinje – faktisk ble den kun slått av Golf på registreringsstatistikken i fjor.
Styreformann Osamu Masuko ga oss signaler om at hybride drivlinjer var en viktig del av Mitsubishis fremtid da vi intervjuet ham i 2014. Dermed var forhåpningene store til at vi skulle få se en ny ladbar hybrid i Genève neste uke.
Vi ble ikke mindre styrket i troen da GT-PHEV Concept dukket opp på Paris-utstillingen i fjor høst – en sporty crossover med neste generasjon hybrid drivlinje.
Derfor må jeg medgi at jeg er litt skuffet når jeg i dag leser informasjonen Mitsubishi har frigitt om nye Eclipse Cross. Her er det nemlig ikke et ord om ladbar hybrid – den skal lanseres med to alternative drivlinjer – en 1,5-liters turbo bensinmotor og en 2,2-liters diesel.
Det må vel finnes en hybrid utgave i kulissene? Eller er det for liten interesse i andre markeder til at slik drivlinje kan forsvares? Dette skal vi finne mer ut om når vi drar til Genève neste uke – vær trygg.
I mellomtiden kan du få noen tørre fakta om Eclipse Cross. Den måler 4.405 x 1.805 x 1.685 mm (LxBxH) over en akselavstand på 2.670 mm. Bensinmotoren leveres i kombinasjon med CVT automatgirkassse med 8 simulerte trinn mens dieselmotoren har en 8-trinns automat.
Også Eclipse-navnet da? Kunne de ikke funnet på noe helt nytt i stedet for å pynte på betegnelsen fra en helt annen type bil?
Som sagt – flere detaljer når vi har sett bilen og snakket med Mitsubishi-folket i Genève neste uke. Og forhåpentligvis gode nyheter for deg som venter på en ny hybrid.