-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Ny Jazz til Paris
Honda har med seg en ny Jazz til Paris neste måned. De kaller den en prototyp, men den ser meget klar ut.
Nykommeren er allerede på plass i USA der den selges under betegnelsen Fit.
At de kaller bilen som skal vises i Paris en prototyp, skyldes nok bare at enkelte detaljer ikke er identiske med modellen som kommer til Europa neste år. Den ser jo helt gryteklar ut.
Dagens Jazz er ingen volumselger i Norge – hittil i år er det ifølge OFV registrert 197 nye biler.
Nykommeren får et helt nytt karosseri som er 15 mm lengre enn forgjengeren. Akselavstanden er strukket med 30 mm for å gi mer komfort om bord.
Som Civic og nylig annonserte HR-V får også Jazz en sentralt plassert bensintank, noe som muliggjør den fleksible seteløsningen Honda kaller Magic Seats.
Jazz skal leveres med en 1,3-liters bensinmotor og sekstrinns manuell girkasse. Alternativt kan den utstyres med CVT trinnløst automatgir – en populær løsning hos japanske produsenter.
Honda lover økt komfort for sjåfør og passasjerer når nye Jazz kommer på markedet sommeren 2015.