-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Storebrand:
Biltekniske konsulenter/takstmann
-
Møller Bil Hvam:
Daglig leder
-
Werksta:
Verkstedleder
-
Møller Bil Orkdal:
Bruktbilsjef
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Honda Stream – først til innvortes bruk
Honda har nå introdusert den modellen som skal hjelpe til med å øke salget deres hjemme i Japan med 30% på fire år. Stream heter bilen, basert på nye Civic, en syv-seters minivan, og først beregnet på hjemmemarkedet.

Bilen kom i salg i oktober, den skrapte modellen blir segmentets billigste, og utslippsnivået er nå nede på det japanske J-LEV – ett hakk under Ultra lav.
6.000 slike biler skal man selge hver måned, sier planen, men eksporten starter forsiktig: 20.000 biler neste år, derav 80 prosent til Europa. I Japan var dette segmentet ca. 700.000 biler stort i fjor – og sterkt økende. Så langt i år er man allerede oppe på 660.000 etter ni måneder.
Dette er bare en av de til sammen 20 nye bilene Honda har lovet hjemmemarkedet innen mars 2004. Denne ny-modell offensiven skal øke Hondas salg hjemme med 30% før denne deadlinen.
Stort bilde forfra
Stort bilde bakfra
Av Jon Winding-Sørensen – Bilnorge.no