-
Produksjonsleder
Møller Bil Skadesenter Alnabru
-
Bilmekaniker
Stårheim Bilverksted AS
-
Tekniker
Per Aaland A/S
-
Prosjektleder
RSA Bil Drammen
-
Avdelingsleder
Etac Bil AS:
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
Customer success – kundekonsulent
DRIVE MOBILITY AS
-
Bilselger
Kverneland Bil AS
-
Driftsleder Bilskade
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Mekaniker
Herøy Bil & Maskin AS
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Teamleder
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Nyhetsredaktør/frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
-
Bilmekaniker
Nes Bilelektro AS
-
Inne Tekniker
NDS Group AS
-
Tekniker
Toyota Sør AS
-
Bilmekaniker
Toyota Romerike AS
-
Kunderådgiver
Toyota Romerike AS
-
Kundevert
Toyota Østfold AS
-
Kunderådgiver
Toyota Asker og Bærum AS
Kommer til høsten

Her er prisene på "nye" Volkswagen ID.3
Volkswagen presenterer nå priser og offisielle data på den oppgraderte ID.3 som er leveringsklar fra høsten.
Som forgjengeren skal også «nye» ID.3 leveres med to alternative batteripakker. Når det gjelder drivlinje fins det bare ett alternativ på det norske markedet – en motor på 150 kW (204 hk) med maks dreiemoment på 310 Nm som driver bakhjulene.
Rimeligste utgave – ID.3 Pro – får en startpris på 394.900 kroner inkludert frakt/levering Oslo. Den har en batteripakke på 58 kWt og rekkevidde basert på WLTP-syklusen på 425 kilometer.
Blar du opp 60.000 kroner mer (kr 454.700) får du en ID.3 Pro S med større batteripakke (77 kWt) og oppgitt rekkevidde på 555 kilometer.
Vi skal være forsiktige med sammenligning når vi ikke kjenner utstyrsnivået på de ulike modellene, men mitt første inntrykk er at «nye» ID.3 får en meget tøff konkurrent i Tesla Model 3 med startpriser på under 400.000 kroner, samt en modell med lang rekkevidde og firehjulsdrift til like under momsgrensen på 500.000. For ikke å snakke om store Model Y priset fra kr 420.000.
Du kan lese mer om og se stort bildegalleri av nye ID.3 i vår forhåndsomtale: