-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Produktiv lakkleder/lakkerer
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
XK i EPA-versjon
Jaguar har komponert en rimeligere utgave av sin XK Cabriolet. Den er forbeholdt utvalgte markeder.

Det er 3,5-liters V8-motoren fra XJ som nå finner veien til XK. Dermed får Jaguar et rimeligere alternativ enn dagens 4,2-litere. Motoren skal i første omgang kun selges i kombinasjon med XK Cabriolet, og landene som får tilgang til den er Italia, Tyskland, Belgia, Sveits, Østerrike og Portugal.
Mot slutten av året vil motoren også tilbys i kombinasjon med XK Coupé. XK 3,5 V8 skiller seg ikke ut fra sin storebror i eksteriøret. Motoren som er hentet fra XJ har fått modifisert innsug og eksos for å oppnå best mulig dreiemoment.
Bilen leverer 258 hk til bakhjulene, har et maks dreiemoment på 334 Nm ved 4.200 o/min. og sprinter til 100 km/t i løpet av 7,6 sekunder, så noen direkte sinke blir den jo ikke.