-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
XK i EPA-versjon
Jaguar har komponert en rimeligere utgave av sin XK Cabriolet. Den er forbeholdt utvalgte markeder.
Det er 3,5-liters V8-motoren fra XJ som nå finner veien til XK. Dermed får Jaguar et rimeligere alternativ enn dagens 4,2-litere. Motoren skal i første omgang kun selges i kombinasjon med XK Cabriolet, og landene som får tilgang til den er Italia, Tyskland, Belgia, Sveits, Østerrike og Portugal.
Mot slutten av året vil motoren også tilbys i kombinasjon med XK Coupé. XK 3,5 V8 skiller seg ikke ut fra sin storebror i eksteriøret. Motoren som er hentet fra XJ har fått modifisert innsug og eksos for å oppnå best mulig dreiemoment.
Bilen leverer 258 hk til bakhjulene, har et maks dreiemoment på 334 Nm ved 4.200 o/min. og sprinter til 100 km/t i løpet av 7,6 sekunder, så noen direkte sinke blir den jo ikke.