-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
Konklusjon
Egentlig så er ingen av disse dårlige biler, så å kåre en vinner var ikke gjort i en håndvending.
Utenfor pallen lander Auris. Det gammeldagse, triste interiøret, det høyeste testforbruket og svakeste motoren sørger for det.
Nederst på pallen havner Golf. Den vanvittige prislappen får ta skylden.
Ford Focus tar sølvplassen. Gode kjøreegenskaper og flott motor løfter Focusen fra gjennomsnittet.
Men på toppen troner Opel Astra. Mye utstyr, gode kjøreegenskaper og ikke minst veldig fristende prislapp er ingredienser verdig en gulloppskrift. Gratulerer!
LES VIDERE:
- Del 1
- Del 2
- Konklusjon
- Testdata
- Poeng