-
Auto 8-8 Imaas:
Salgsleder / Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Borgar Kittilsen Verksted AS:
Bilskadereparatør
-
Team Verksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Gran:
Garantiansvarlig
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
-
Kverneland Bil AS:
Salgssjef Ford Nyttekjøretøy
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Skadeleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
NAF Senter Dal:
Senterleder
-
Fremtind:
Teknisk rådgiver / skadeinspektør
-
Motorpool Handel AS:
Kunderådgiver / Service advisor
-
Bertel O. Steen:
Innkjøper bruktbil
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Oslo
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Drammen
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Tønsberg
-
Harald A. Møller:
Produktspesialist Tilbehør
-
Toyota Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
BIR Husholdning AS:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Gromstad Auto AS:
Billakkerer
-
Gromstad Auto AS:
Bilmekaniker Audi
-
Tide Verksted AS:
Bilmekaniker
-
Hønefoss Bil AS:
Bilmekaniker, Tekniker
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
Murciélago uten tak
Vi så Roadster-versjonen av Lamborghini Murciélago i Detroit og Genève, nå er den klar for produksjon. Dermed leverer italienerne tre modeller.
Firehjulsdriften er beholdt, og den akselererer fra 0 til 100 km/t på 3,8 sekunder og toppfarten er oppgitt til 330 km/t. Dermed skal dette være den raskeste serieproduserte bilen uten fast tak i dag.
Det er USA som først får gleden av å bestille super-roadsteren denne høsten, kunder i Europa får den i starten av 2005. Lurer du på prisen er den ca. 250.000 euro.
Med den tredje modellen i produksjon regner Lamborghini (eller eieren Audi) med å nå 20% høyere salg i 2004 enn året før. Lamborghini har også økt sitt nærvær i markedet, med blant annet nye forhandlere i Beijing, Shanghai og Guangzhou i Kina, og er nå oppe i 60 utsalg i 20 land.