-
Auto 8-8 Imaas:
Salgsleder / Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Borgar Kittilsen Verksted AS:
Bilskadereparatør
-
Team Verksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Gran:
Garantiansvarlig
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
-
Kverneland Bil AS:
Salgssjef Ford Nyttekjøretøy
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Skadeleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
NAF Senter Dal:
Senterleder
-
Fremtind:
Teknisk rådgiver / skadeinspektør
-
Motorpool Handel AS:
Kunderådgiver / Service advisor
-
Bertel O. Steen:
Innkjøper bruktbil
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Oslo
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Drammen
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Tønsberg
-
Harald A. Møller:
Produktspesialist Tilbehør
-
Toyota Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
BIR Husholdning AS:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Gromstad Auto AS:
Billakkerer
-
Gromstad Auto AS:
Bilmekaniker Audi
-
Tide Verksted AS:
Bilmekaniker
-
Hønefoss Bil AS:
Bilmekaniker, Tekniker
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
Er Jota klar for visning?
Det er et to ting vi vet sikkert om Lamborghini, de skal erstatte Murcielago, og de skal vise en ny bil i Paris. Kan det være denne?
Våre spionfotografer har tatt disse bildene av det som ganske sikkert er Lamborghinis nye superbil med V12 - Jota. Bildene er tatt på Nürburgring og tyder på at man begynner å nærme seg noe ganske kraftig.
Det er ikke første gang vi ser Jota ute på veien, men spesifikasjonene som ryktene lover gjør at vi har all grunn til å glede oss.
Firehjulstrekk
En syvliters V12-motor med over 700 hestekrefter, og et superlett karosseri i karbonfiber og aluminium. Kombinasjonen bør gjøre Jota sensasjonelt rask.
Det vil også etter alt å dømme være Audis nye Quattro-system som skal sørge for at kreftene fordeles til fire fete dekk slik at de kan omsettes til jubel og imponerende tall.
Sånn det ser ut nå, blir vi svært overrasket om ikke Jota dukker opp allerede på den store førpremieren som Volkswagen Group gjennomfører kvelden før de offisielle pressedagene i Paris, det vil si onsdag den 29. september.
Ikke helt nytt
Lamborghini har tradisjon for å gi sine nye modeller nye navn, men Jota-navnet har vært brukt tidligere. Først på en testbil for en ny racingbil basert på Miura i 1970 – bare ett eksemplar ble bygget.
Senere, i 1995, dukker navnet opp igjen. Da som en spesialutgave av jubileumsmodellen av Diablo - SE30 Jota.
Står bilen i Paris neste uke, kan vi trolig regne med at en ferdig produksjonsbil kan ventes en gang rundt neste sommer. Det er bare å begynne å spare!