-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Første glimt av neste Gallardo
De av dere som virkelig er på Superbiler og Youtube, vil sikkert ha merket dere Marchettino Supercars Channel. Nå har denne Marchettino lagt ut to stillfotos av høstens nye Lambo på sin Facebook side.
Han er ganske mange steder denne Marchettino, og deler det gjerne med sine likesinnede. Sist jeg var innom hadde YouTube-kanalen hans passert 100.000 abonnenter. At han nå sprer en liten Lambo-sensasjon ut over verden, vil nok ikke gjøre tilhengerskaren hans mindre.
Det har lenge vært kjent av at overklassetyskerne også vil la Lamborghini gjøre bruk av Fankfurt-utstillingen for å presentere nye modeller. Og det virker som at denne gangen blir den nye bilen fra tyske Lambo enda mer tysk enn tidligere.
Riktignok virker det som den skal hete Cabrera (i stedet for Gallardo), men det er ikke særlig italiensk det navnet heller. En ubebodd øy utenfor Mallorca heter visstnok det, men noen okse-sammenheng med Cabrera har jeg foreløpig ikke funnet.
Men dermed ser det også ut til at det er slutt på de latinske forbindelsene. For denne gangen later det til at den nye modellen er basert på den nye Audi R8-plattformen, men med seriøse tiltak for å holde vektene nede. På Audis-pråk betyr nok «nede» at man vil litt under halvannet tonn.
Komposittmaterialer med aluminiumsammenhenger og kullfiberforsterket kunstharpiks vil nok bli å finne blant disse elementene.
Motoren vil nok være den kjente V10-maskinen fra dagens modell. Kanskje i 600-hesters trim når den nye bilen dukker opp.
Så er det et spørsmål om hvordan den ser ut da. Jeg håper faktisk at vi ser biter av sannheten her, og at det under kamuflasjen vil vise seg å være litt harmoniske, organiske linjer i stedet for hysteriske vinkler og sekskanter over det hele, slik vi gradvis fremdeles ikke helt har klart å venne oss til.
Men det er jo noen skikkelig mean-looking luftinntak på sidene her, og eksosutslippene er heller ikke akkurat anonyme. Kanskje vil det vise seg at neo-aggresjon vil være Lambo-designsjef Filippo Perinis håndskrift denne gangen også.
Jeg vet ikke hvordan det er med dere, men jeg har hatt nok av det, så håpet mitt lever. Kanskje helt frem til Frankfurt.