-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Styling til Murcielago
Som stolt Lamborghini Murcielago-eier er du selvfølgelig svært interessert i litt eksklusivt styling-utstyr. Tyske Dimex hjelper deg gjerne.
Tilbudet begynner med en frontspoiler til litt over 2.500 Euro, og til den kan du føye noen ekstra frontlysbeskyttere som virkelig gir ansiktet et kraftig preg. Hver eneste av de 790 Euroene. Hekkspoileren er enda mer imponerende, derfor er prisen det også, 4.500 Euro. Og dessuten kan du få en takspoiler til noe over 2K og en diffuser til snaue 700 Euro. Dessuten har jo Miura Corse tenkt på inntrykket fra siden. Til flankene byr de på noe som heter Schwellerflaps. Høres det ikke italiensk ut? Til 2.300 Euro.
Så langt har vi hengt på ekstra utvendige greier til ca. 11.000 Euro – ca. 100.000 kroner. Men du behøver ikke stanse der. Du kan nemlig få et nytt panser. Dekselet over motoren i krom og glass, slik at beundrerne virkelig får et inntrykk av hvordan tolv fullblods sylindre ser ut. 5.600 Euro. Og dersom det ikke er nok med synet kan du appellere til hørselen også, med et nytt eksos-system i edle metaller. Det øker ikke ytelsen men sørger for en annen musikk. Snaue 5.000 Euro.
Og dersom du venter litt vil det komme 20 tommers felger, og faktisk også trimmingsdetaljer til motoren som skal øke ytelsen med ca. 50 hester.