-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Mercedes fornyer
Mercedes har nettopp foretatt en oppgradering av A-Klasse. Nå følger de andre kompaktmodellene etter.

Nye A-Klasse er på plass i Norge i disse dager, og mange av de samme tekniske oppgraderingene finner nå veien til de øvrige modellene basert på den samme plattformen – B-Klasse, CLA og GLA. Levering av disse starter i september.
Dynamic Select – en slags DNA-bryter som lar deg sette opp bilen etter egne ønsker – tilbys nå i alle disse modellene som standard- eller tilleggsutstyr.
Systemet modifiserer gassrespons, girskift, chassis, styring og klimaanlegg. Føreren kan velge mellom Comfort, Sport, Eco og Individual via en bryter på midtkonsollen. På GLA kan man i tillegg velge Off-road.
Adaptiv demping blir nå tilgjengelig på alle kompaktmodeller, enten som standard- eller ekstrautstyr, og da blir effekten mellom de forskjellige innstillingene enda mer fremtredende.
Som et ledd i oppdateringen innfører Mercedes også betegnelser basert på sitt nye nomenklatur. Bensinbiler får kun et tall, dieselbiler en liten d bak tallet i stedet for CDI.
B-Klasse Electric Drive omdøpes til B 250 e mens varianten som går på gass skal betegnes som B 200 c.
Ny innstegmodell med bensinmotor blir B 160 med 102 hk, mens B 180 d BEE (BlueEFFICIENCY Edition) med 109 hk blir modellen med lavest CO2-utslipp (94 g/km).