-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør
-
Norwegian Mobility Group:
Administrerende direktør
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Høvik
-
Bilia X:
Delelageransvarlig, Xpeng Lørenskog
-
Bilia X:
Regionsjef, Servicemarked Bilia X
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Bensinforhandlerne med eget blad
Bensinforhandlernes Bransjeforening (BBF) har nå utgitt første nummer av sitt eget blad Bensinforhandleren. Bladet er primært et interntidsskrift for BBF-medlemmer, men det gis også rom for at andre kan abonnere på det.


Fram til årsskiftet 2003/ 2004 vil BBF også formidle månedlig informasjon til medlemmene på side 10 i papirutgaven av MotorBransjen, slik praksis har vært siden august 1998. Samtidig opphører avtalen mellom BBF og MotorBransjens utgiver Bilforlaget AS. MotorBransjen vil imidlertid fortsette å ha spesialtemaer som bilvask, bilpleie, drivstoff og bensinstasjoner også videre fremover.
Bakgrunnen for Bensinforhandleren er et ønske fra både administrasjonen og medlemmene i BBF om et eget informasjonsblad som gir mulighet for bedre internkommunikasjon og bredere dekning av aktiviteter som preger forhandlernes hverdag. Bladet skal salgsfinansieres gjennom annonser og abonnementer, men vil selvsagt være kostnadsfritt for BBF-tilknyttede forhandlere. Det vil også være kostnadsfritt for BBF som organisasjon.
Den første utgaven av Bensinforhandleren preges selvsagt av at bladet presenteres som den nyheten det er. På 16 sider glanset papir i A4-format med ikke altfor mange annonser foreløpig. Vi gratulerer likevel, og venter spent på fortsettelsen.