-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Friskt pust fra Nissan
Tiden går fort, og Nissan Qashqai nærmer seg halvgått livsløp. Det markeres med en aldri så liten ansiktsløftning.
Man ser ved første øyekast at bilen har fått en ny front. Ikke bare gir det et tøffere utseende, det spiller også positivt inn med hensyn til aerodynamikk. Dermed synker luftmotstanden fra Cw 0,34 til 0,33.
Endringene gjelder både Qashqai og storebror Qashqai+2. Bakfra ser man raskt at lyktene er endret og utstyrt med hurtigvirkende dioder som tenner kjappere og har lengre levetid enn tradisjonelle pærer.
Nissan påstår også å ha løftet kvaliteten på interiøret, men det eneste vi får bilde av er instrumentpanelet med en ny LCD-skjerm mellom klokkene.
Takket være oppgradering av Renault/Nissan-alliansens 1,5-liters dieselmotor og noen andre smågrep, klarer Nissan å senke CO2-utslippet fra dagens 139 g/km til 129 g/km.
Oppdaterte Qashqai er på plass hos en Nissan-forhandler nær deg våren 2010. At dette er en viktig modell for Nissan, understrekes av at den er nummer fem på registreringsstatistikken fra OFV hittil i år.