-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Oslo Motor Show
Eva Saugstad bygger sal for deg
Manic Zoo personifisert ved Eva Saugstad er tilbake på Oslo Motor Show med lekre motorsykkelsaler, og annet tilbehør man måtte ønske seg til tohjulingen.
Hvem er Eva Saugstad?
– Jeg har et lite firma som heter Manic Zoo og jeg leverer skreddersydde motorsykkelseter og tilbehør til dem som ønsker noe unikt og spesielt som er tilpasset kundens sykkel. Jeg kan lage ting ut ifra kundens inspirasjonsbilder og beskrivelse, eller designe noe som kan passe sykkelen.
Mc print til t-skjorter og gensere produserer jeg også, men jeg er ikke en vanlig salmaker som trekker om seter til biler og båter. Mitt fokus er på motorsykler.
Så hvordan begynte det?
– Jeg har en BA-grad i motedesign og har alltid elsket å skape ting. En dag spurte eieren av min da lokale danske mc-forhandler om jeg kunne se på et sete han ønsket å få trukket om. Han hadde snakket med alle salmakere han kjente til, men ingen ønsket å påta seg oppgaven. Jeg kastet meg over jobben med å trekke om et gammelt Harley-sete, med kraftig lær som skulle formes og håndsydde kanter.
– Resultatet ble veldig bra, og jeg fikk fort flere bestillinger. To år senere flyttet jeg hjem til Norge og opprettet eget firma.
– Produktene mine blir naturlig nok noe dyrere enn ferdige, masseproduserte varer. Dette fordi jeg selv finner materialene, konstruerer, former og designer hvert enkelt produkt individuelt. Jeg fokuserer på å finne materialer hos lokale norske bedrifter og bruker norske kvalitetsråvarer når det er mulig.