-
Økonomi- og administrasjonsansvarlig
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Kundeansvarlig/Key Account Manager
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Daglig leder
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Bilskadereparatør
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Mekaniker
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilberger
REDGO Norway AS avd Oslo
-
Bilansvarlig
Bertel O. Steen Lørenskog
-
Salgskonsulent Næring
Toyota Romerike AS
-
Salgskonsulent
Porsche Center Son AS
-
Bilkontrollør
NAF senter Mastemyr
-
Innkjøpsansvarlig
Motor Part AS
-
Bilmekaniker
Sør Caravan AS
-
Mekaniker/tekniker
Birger N. Haug AS avd Asker og Bærum
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Gardermoen
-
Oppretter
Volmax
-
Bruktbilselger
Bertel O. Steen Vestfold AS
-
Næringsselger
RøhneSelmer AS
-
Digital innkjøper
Autoproff Norge AS
-
Digital selger
Autoproff Norge AS
-
Senterleder
NAF senter Stavanger
-
Mekaniker
Birger N. Haug Oslo
-
Teamleder
Birger N. Haug Oslo
-
Takstmann
AutoIn bilskadesenter AS
Her er neste Polo
Her er neste generasjon Volkswagen Polo. På tross av bilder uten maskering er det et halvt år til den er hyllevare.
Denne gangen er ikke Polo først ut av VW-gruppens småbiler. Det er noen måneder siden Seat presenterte nye Ibiza som det spanske alternativet i småbilklassen.
I tillegg til Polo og Ibiza skal også neste A1 og Fabia bygges på den samme MQB A0-plattformen, samt kommende SUV-versjoner av småbilene som både Volkswagen og Seat har under utvikling.
Lengde og høyde blir nesten som hos forgjengeren, men bredden er økt og akselavstanden blir strukket med nesten 100 mm. Det gir mulighet for mer plass til passasjerer og bagasje, samt en høyere grad av komfort.
Volkswagen vil vise sin styrke på teknologifronten, så nye Polo vil tilbys med utstyr du normalt må opp i større klasser for å finne. Et eksempel er LED hovedlys som den røde bilen på bildene er utstyrt med. Innstegsmodellene får halogenlys, som den sorte bilen.
Tilkobling og speiling av smartfoner er et must i 2017, og vi ser ikke bort fra at topputstyrte versjoner av Polo får VW-gruppens virtuelle cockpit som opsjon.
Motorutvalget vil starte med 3-sylindrede 1.0 bensinmotor med 75 til 115 hk. Dagens 1.4 bensin og 1.6 diesel vil bli erstattet av nye 1,5-litere for begge brennstoff. Vi forventer 140 og 160 hk bensinmotorer, og 90, 110 og 130-hesters dieselmotorer.
Vi har liten tro på at det kommer ladbare utgaver av nye Polo med det første, verken hybrid eller ren elbil. Men vil du ha elbil fins jo både Up og Golf, og om noen år kommer en helt ny serie designet og konstruert som elbil fra scratch.
Informasjonen vi besitter går ut på at ny Polo kommer til Norge i årets fjerde kvartal.