-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Her er neste Polo
Her er neste generasjon Volkswagen Polo. På tross av bilder uten maskering er det et halvt år til den er hyllevare.
Denne gangen er ikke Polo først ut av VW-gruppens småbiler. Det er noen måneder siden Seat presenterte nye Ibiza som det spanske alternativet i småbilklassen.
I tillegg til Polo og Ibiza skal også neste A1 og Fabia bygges på den samme MQB A0-plattformen, samt kommende SUV-versjoner av småbilene som både Volkswagen og Seat har under utvikling.
Lengde og høyde blir nesten som hos forgjengeren, men bredden er økt og akselavstanden blir strukket med nesten 100 mm. Det gir mulighet for mer plass til passasjerer og bagasje, samt en høyere grad av komfort.
Volkswagen vil vise sin styrke på teknologifronten, så nye Polo vil tilbys med utstyr du normalt må opp i større klasser for å finne. Et eksempel er LED hovedlys som den røde bilen på bildene er utstyrt med. Innstegsmodellene får halogenlys, som den sorte bilen.
Tilkobling og speiling av smartfoner er et must i 2017, og vi ser ikke bort fra at topputstyrte versjoner av Polo får VW-gruppens virtuelle cockpit som opsjon.
Motorutvalget vil starte med 3-sylindrede 1.0 bensinmotor med 75 til 115 hk. Dagens 1.4 bensin og 1.6 diesel vil bli erstattet av nye 1,5-litere for begge brennstoff. Vi forventer 140 og 160 hk bensinmotorer, og 90, 110 og 130-hesters dieselmotorer.
Vi har liten tro på at det kommer ladbare utgaver av nye Polo med det første, verken hybrid eller ren elbil. Men vil du ha elbil fins jo både Up og Golf, og om noen år kommer en helt ny serie designet og konstruert som elbil fra scratch.
Informasjonen vi besitter går ut på at ny Polo kommer til Norge i årets fjerde kvartal.