-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Det er lov å drømme
En fersk rendering fra vår dyktige illustratør sender tankene tilbake til en av de kuleste konseptbiler på lenge.
Den vakte virkelig oppsikt da den sto på bilutstillingen i Genève for snaue to år siden. Designen var utvilsomt retro, men innmaten moderne og fremtidsrettet.
Og vi var tydeligvis ikke alene om å falle for konseptet – et fransk nettsted startet en kampanje for å få den i produksjon – der har så langt nærmere 70.000 personer avgitt sin stemme.
Den norske importøren var også raskt ute med å vise sin interesse ved å antyde at de godt kunne forplikte seg til å selge 3000 biler.
Den er nemlig som skapt for Norge med elmotor på hele 462 hester og et dreiemoment på 800 Newtonmeter.
En stor batteripakke på 100 kWt skal sørge for en rekkevidde på 600 kilometer, mens du med hurtiglading fyller 500 nye kilometer i løpet av 25 minutter.
Men det vil ifølge Peugeot koste om lag 2,5 milliarder kroner å sette bilen i produksjon, så mye tyder på at du må nøye deg med bilder av konseptbilen, samt å studere vår rendering.