-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Stor SUV fra Korea
SsangYong skal avduke en ny stor SUV på hjemmebane denne uken. Her får vi de første skisser.
Vi har kommentert det tidligere, at få viser så mange konsepter som koreanske SsangYong. Det er nesten fristende å si «ingen utstilling uten et konsept fra SsangYong».
Vi møtte dem nylig i Genève der modellen het XAVL og skulle antyde en ny Korando noen år frem i tid.
Nyheten som skal debutere når Seoul Motor Show åpner torsdag, har prosjektnavn Y400 og skal bli det nye flaggskipet fra SsangYong på SUV-fronten.
Det er konseptbilen LIV-2 fra Paris i fjor høst som nå skal vises i produksjonsdrakt.
Vi loves gode kjøreegenskaper på både vei og terreng, god trekkevne og høyt sikkerhetsnivå.
Den skal leveres med drift på bakhjulene eller på alle fire, og SsangYong lover eksemplarisk støydemping.
Bilen har en lenge på 485 cm, er 192 cm bred og 180 cm høy over en akselavstand på 286,5 cm. Litt større enn Rexton, med andre ord.
Rexton kom på markedet i 2012, så kanskje det er så enkelt som at den skal gjennom et generasjonsskifte? Både bensinmotorer og «rene dieselmotorer» kommer på programmet.
Bilen skal i salg i Korea første halvår, for så å lanseres internasjonalt mot slutten av 2017 – november for Norges del. Her blir den utvilsomt mest interessant om den kan registreres som varebil på grønne skilter.