-
Nardo Bil AS:
Chief Operating Officer
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Møller Bil Rud:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Takserer
-
Møller Bil Bruktbilsenter Hvam:
Salgssjef/Plassjef
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Lakkleder/lakkerer
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Møller Bil Hamar:
Nybilselger
-
Møller Bil Hamar:
Salgstrainee/Juniorselger
-
Møller Bil Oslo Vest:
Bilmekaniker
-
Enger & Hedlund AS:
Key Account Manager
-
Porsche Center Son:
Avdelingsleder skadeverksted
-
Motor-Trade AS:
Salgssjef
-
Bilia Norge AS:
Resepsjonssjef
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Stor SUV fra Korea
SsangYong skal avduke en ny stor SUV på hjemmebane denne uken. Her får vi de første skisser.
Vi har kommentert det tidligere, at få viser så mange konsepter som koreanske SsangYong. Det er nesten fristende å si «ingen utstilling uten et konsept fra SsangYong».
Vi møtte dem nylig i Genève der modellen het XAVL og skulle antyde en ny Korando noen år frem i tid.
Nyheten som skal debutere når Seoul Motor Show åpner torsdag, har prosjektnavn Y400 og skal bli det nye flaggskipet fra SsangYong på SUV-fronten.
Det er konseptbilen LIV-2 fra Paris i fjor høst som nå skal vises i produksjonsdrakt.
Vi loves gode kjøreegenskaper på både vei og terreng, god trekkevne og høyt sikkerhetsnivå.
Den skal leveres med drift på bakhjulene eller på alle fire, og SsangYong lover eksemplarisk støydemping.
Bilen har en lenge på 485 cm, er 192 cm bred og 180 cm høy over en akselavstand på 286,5 cm. Litt større enn Rexton, med andre ord.
Rexton kom på markedet i 2012, så kanskje det er så enkelt som at den skal gjennom et generasjonsskifte? Både bensinmotorer og «rene dieselmotorer» kommer på programmet.
Bilen skal i salg i Korea første halvår, for så å lanseres internasjonalt mot slutten av 2017 – november for Norges del. Her blir den utvilsomt mest interessant om den kan registreres som varebil på grønne skilter.