-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Vårt valg: Subaru Legacy
Før testen startet visste vi stort sett hva Legacy sto for, den nye og ukjente Kizashi levnet vi ikke så store sjanser i duellen.
Etter hvert som kilometrene forsvant bak oss, måtte vi revidere vår oppfatning både en og to ganger.
Kizashi viste seg fram med et overraskende kompetent chassis, med tilhørende positive kjøreegenskaper og behagelig komfort. Dessuten får Kizashi plusspoeng for sin prislapp i denne sammenligningen.
Derfor må det ikke komme som noen overraskelse at det ble jevnt race mellom disse to rivalene. Når Subaru Legacy klatrer til topps er det med bare ett poengs overvekt.
Det er disiplinene kupéplass, testforbruk, sikkerhet og utstyr som bidrar til å sikre Subaru seieren denne gang.
LES VIDERE: