-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Type-R på ny Civic
Det er delte meninger om utseendet på nye Honda Civic, men de fleste er i alle fall enige om én ting: at det er spesielt. Enda mer spesielt blir det når Type-R kommer på markedet i 2007.
Konseptbilen som ble avduket av Formel 1-fører Jenson Button og Honda-president Takeo Fukui har to misjoner. For det første forteller den at en heftig utgave av Civic er på gang. Og for det andre viser den for første gang hvordan Civic vil ta seg ut i 3-dørsversjon.
Selv om den er et sjeldent syn i Norge, er forrige Type-R solgt i over 35.000 eksemplarer. Som for eksempel Golf GTI er dette en bil som dekker eierens daglige behov, samtidig som den er pakket med kjøreglede for den som ser gleden i å utfordre svingete landeveier. Den er også et yndet utgangspunkt for racingentusiaster som skal raskest mulig rundt en bane.
Hjertebank
Selv om skallet til nye Type-R er radikalt endret er hjertet i stor grad det samme. Som forgjengeren skal den utstyres med en i-VTEC turtallsmotor med doble kamaksler. Fra et slagvolum på 2,0 liter hentes det ut i overkant av 200 hester - uten hjelp av turbo eller kompressor.
Den nye Type-R skal stå klar våren 2007, men allerede innen utgangen av inneværende år vil en 3-dørs Civic i mer moderat utførelse være leveringsklar for Europa. Som sin 5-dørs slektning skal den produseres ved Honda UK Manufacturing i Swindon i England.