-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
SUV fra nytt designfirma
Autostudi het en ny utstiller i Genève, som hadde med seg forslag til en mini-SUV (litt under kort RAV4 i størrelse) som faktisk var litt spennende. Om Autostudi var ny som utstiller, er de veteraner som underleverandør av konstruksjonshjelp.
Autostudi tilhører den utrolige underskogen av konstruksjons- og designhjelp som finnes i Torino. Nå har de holdt på i snart 25 år med å designe og konstruere og analysere og prototyp-bygge for en utrolig mengde kunder. Deutz, Fiat, Lear, Marelli, Pininfarina, Rieter og TRW er bare noen av de kjente navnene på kundelistene.
Men de har alltid ligget meget lavere enn de fleste andre kollegaene. Den eneste gangen jeg har hørt dem delta i noe som liknet det offentlige rom, var da en av grunnleggerne, Roberto Angione deltok på en konferanse om Fra prosjekt til Produkt. Ellers har dette selskapet bare vært kjent av virkelige kjennere.
Ut av skapet
Men nå syntes de av en eller annen grunn at det var på tide å presentere seg for offentligheten. Og det gjorde de med en 2-dørs mini-SUV som egentlig var litt spennende. Her var det konveks og konkav og en rekke linjer som kolliderte slik at man måtte faktisk bruke litt tid på å bestemme seg for om man likte det eller ei. Jeg likte den ikke, og det er et helt klart signal på at da skjer det noe. Ting jeg liker med en gang har pr definisjon allerede gått ut på dato.
Litt originalt var det også at føreren var plassert i midten og at hele kabinen var bygget som en separat celle. Det skal bli spennende å se hvordan det hele blir når de har den ferdige utgaven, som skal kunne kjøres, ferdig nærmere sommeren.
Synd, forresten, at så mange journalister klarte å unngå den lille avdelingen som ligger under selve hovedhallen. Det var mye annet morsomt der også, men av spesiell interesse for oss var det nok at Autostudi hadde tatt med seg Torinos beste sjokolade, som de bød liberalt rundt.