-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Think er på båndet
De første produksjonsmodellene av Think City rullet onsdag av samlebåndet i Aurskog. Dermed dobles antall norske bilprodusenter.
Nå har det vært produsert biler ved anlegget i Aurskog en stund, men det har vært prototyper. De som ruller av samlebåndet nå, er identiske med de som snart skal tilbys miljøbevisste kunder. Og produksjonsstarten følger oppsatt timeplan.
De første bilene skal brukes til grundig testing på norsk vinterføre før de en gang i første halvår 2008 finner veien til kjøpelystne nordmenn. Når produksjonen er i full gang kan det lages 3500 biler i året. Om etterspørsel er til stede kan denne dobles ved å sette inn et ekstra skift.
- Med produksjonsstart av de første seriebilene i november er prosjektet i rute. Prototypefasen er nå over, vi bygger fullverdige biler med alle de rette komponentene som alle har gjennomgått flere måneders kvalitetstesting, sier Jan-Olaf Willums, administrerende direktør i Think Global.
LES OGSÅ: Think again!
PS!
Hvem den andre norske bilprodusenten er? Vi er rause nok til å inkludere Elbil Norge og deres Kewet Buddy - selv om den offisielt er klassifisert som motorsykkel.