-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Polestar-bilen er klar
I vår fortalte vi at Polestar skulle bygge en liten spesialserie basert på Volvo S60 / V60. Nå er specen klar.
Det hele begynte med en konseptbil. Selskapet som i årevis har hjulpet Volvo til suksess på racerbanen, Polestar, lagde en konseptbil som indikerte hva det kunne bli til om de brukte sin racing-kunnskap for å preppe en S60.
LES OGSÅ: Volvo utfordrer de sprekeste
I vår ble vi fortalt av Polestar skulle bygge en begrenset serie biler for salg til spesielt interesserte, og nå får vi flere detaljer om disse.
Vi får for eksempel vite at både S60 og V60 skal behandles, og at den begrensede produksjonen skal selges i noen få utvalgte markeder.
Det hele startet jo med en australsk kunde, og flere av hans landsmenn får nå anledning til å skaffe seg et eksemplar. I tillegg skal den markedsføres i Canada, Nederland, Japan, Sverige, Sveits, Storbritannia og USA. Ikke noe Norge på det kartet.
Det skjønner man når man får detaljer om ytelsene. Den sekssylindrede treliteren fra T6 er trimmet opp til 350 hestekrefter og et dreiemoment på 500 Newtonmeter.
Den skal gjøre null til 100 på 4,9 og bikke 200 i løpet av 17,7 sekunder. Ingen overraskelser når det gjelder toppfart – den er sperret ved 250.
Men det er ikke bare motoren Polestar har behandlet, de har i tillegg perfeksjonert en rekke detaljer i eksteriør og interiør, og selvsagt bremser og chassis, for å konvertere den økte effekten til økt kjøreglede og ytelser.
Du finner alle detaljer på Polestars spesielle hjemmeside: http://www.nextpolestar.com/#/showcase