-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Lystig Saleen uten gass
Saleen er eneste vest-kyst byggeren som stiller ut i Detroit. Det alene er grunn god nok til å bruke litt tid der. En annen, ganske god grunn, er at bilene hans er spennende.
Da Road & Track testet 575-hesters utgaven av Saleen S7 kalte dette bladet bilen for den raskeste de noensinne har testet. I Detroit sto 750 hesters utgaven! Men la oss begynne nedenfra.
Saleen har det med å gå løs på gamle Henrys modeller, og har en stund nå solgt sin egen utgave av Focus – N20 heter den. Men etter at de hadde solgt den et års tid oppdaget de at en rekke av kundene var veldig fornøyd med ytelse, fart og akselerasjon, uten noen gang å ha fyrt av lystgassen. Bilen var nemlig en nitro-utgave som skulle gi et skikkelig boost i hyggelig lag, men det viste seg altså ganske unødvendig i mange tilfeller.
Derfor lanserte de nå Focus S121, samme bilen, men uten lystgassen. Trimmet til 150 hester fra to-literen og ikke veldig dramatiske prestasjoner, men åpenbart nok. 24.000 dollar er 2.000 mindre enn med nitro-pakka og 12-tommers bremsene, den kølasvarte lakken og den spesielle grafikken er den samme.
Denne sto parkert ved siden av et par nye Mustanger. Det tok ikke Saleen lang tid å utvikle de nye Mustangene til S281-utgaver med motorer fra 325 til 400 hester, og her snakker vi bare V8 motorer selvfølgelig.
Men krembilen var altså S7. Da denne bilen ble lansert for så lenge siden som i 2002, var det den eneste gatetillate bilen i USA med mer enn 500 hester.
Sensasjon.
I dag? Knapt