-
VIKING KONTROLL AS:
Takstmann
-
NAF Senter Dal:
Teknisk leder / Arbeidende formann
-
Hedin Performance Cars:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Volmax AS:
Påbygger
-
Auto-skade AS:
Kundemottaker og takstansvarlig
-
Autovia AS:
Verksmester / kundemottaker
-
Bilia Insignia:
Salgssjef, Insignia
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Pongo AS:
Konsernsjef
-
Bilia X:
Salgsdirektør, Xpeng
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
Zagatos retroMaser
Zagatos karosserier på Maserati var bilverdenens svar på matadorens bukser. Nå har de gjentatt bedriften.
Ikke noe satt så tett rundt mennesker, mekanikk og ramme som et Zagato-karosseri. Og få designelementer er blitt så ikoniske som Zagatos bulker i taket, for at føreren skulle få plass til nøtta – uten at det skulle gå dramatisk ut over frontarealet.
A6 G fra 1954, med Zagato-aluminium trukket rundt, er vel en av de nydeligste Maseratier noensinne. Den var utgangspunktet da Paolo Boffi tok med sin nye GS Spyder til verksteder i Rho, rett utenfor Milano, og ba Zagato gjøre en rekreasjon.
Paolo Boffi tilhører den gruppen mennesker som ikke behøver spørre om det koster noe, og i så fall: Hvor mye? – han driver i bade- og andre møbler og interiørdetaljer i luksusklassen, og han driver med suksess!
Så det var bare et spørsmål om å bli enige om skissene som Zagatos designere trakk. Og det ble man fort – de ideelle proporsjonene kom nemlig da Zagatos folk kuttet akselavstanden med 180 mm, noe som forresten også hjalp på karosseriets stivhet som Boffi betegner som ekstremt god.
Bilen debuterte på de neglesaksklippede plenene på Villa dEste for noen uker siden, men Boffi er en seriøs bileier. Så dette blir ikke den typiske Concours dElegance bilen, denne skal brukes!