-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Renault klargjør SUV
Mens Peugeot og Citroën går til Mitsubishi for å få laget sin første SUV, går Renault en annen vei. Men løsningen er ikke ulik den konkurrentene velger.
I Paris sist høst presenterte Renault sin Koleos Concept (det lille bildet) for å vise at også de har en SUV under utvikling. Men siden det er svært kostnadskrevende å utvikle og produsere en slik bil i Frankrike, har Renault alliert seg med Renault Samsung Motors Design Center i Korea. Samtidig har de selvsagt god nytte av samarbeidet med Nissan.
For første gang har fotografer observert en innpakket Renault SUV på en av sine første testturer i Frankrike. I følge Renault skal dette bli en solid og sportslig 4WD med rommelighet og komfort som en crossover. En rekke praktiske egenskaper for hverdag og fritid skal inkluderes i bilen.
For å besørge best mulig egenskaper på og utenfor veien skal Koleos bygges på en ny 4WD plattform og drives av 2,0-liters dCi-motorer – begge deler utviklet av Renault-Nissan-alliansen.
Det store glasstaket toppes av takrails i aluminium, mens de store hjulbuene kan huse 19-tommere. En bakkeklaring på 200 mm er det samme som nye X-Trail får og er blant de beste i denne klassen.
Koleos vil ta i bruk moderne hjelpemidler for å oppnå best mulig ytelser både på og utenfor vei. Planlagt lansering er i 2008, så fortsatt er bilen tidlig i testfasen.