-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Fiat åpner 500
Allerede ved lanseringen fortalte vi at Fiat planla mange varianter på 500. Nå har våre fotografer møtt en åpen i aksjon.
Vi brakte de første skisser av en Fiat 500 Cabriolet for et år siden, men nå som prototypen er ute på sine første tester kan det se ut som våre illustratører har bommet litt.
I vår bekreftet Fiat at en 500 Cab var under utvikling
Den utgaven Carparazzi har foreviget, ser nemlig ut til å være basert på en vanlig 500 hvor ståltaket er byttet ut med en kallesje. Hvis det da ikke er ytterligere en variant som nå planlegges.
Her kan du lese om planlagte 500-varianter
En slik konstruksjon vil nok vekke gode minner for mange – det fantes mange småbiler som gjennomgikk en slik behandling for noen tiår siden. Ja noen har jo også overlevd frem til i dag selv om økt fokus på sikkerhet har begrenset utvalget.
Det kan være to gode grunner til at Fiat går for en slik løsning. For det første er det kostnadseffektivt, for det trengs ikke like store inngrep når bare taket fjernes som når man lager en vanlig cabriolet.
For det andre kan det distansere Fiat 500 fra konkurrenter som for eksempel Mini og andre kompakte caber.