-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Skutt i natten: Hemmelig A5
Vi vet at Audi skal lansere en A5 SportBack i løpet av året, men foreløpig har de greid å holde den godt skjult for fotografer. Til nå.
Det var nesten så de fortsatt greide å holde bilen skjult, men fotografer fra Carparazzi gir seg ikke uten videre. Da vår mann oppdaget en bil han ikke hadde sett før i østlige deler av Tyskland, la han seg på hjul. Og fikk belønning for strevet gjennom disse eksklusive bildene.
Det er nok ingen tilfeldighet at bilen ble oppdaget akkurat her, for det er på de moderne motorveiene i det gamle Øst-Tyskland at mulighetene for å teste ut bilens toppfart er størst. Det sørger et moderne veinett og relativt liten trafikk for.
Til høsten
A5 SportBack skal på markedet til høsten, og etter Coupé og Cabriolet blir den tredje medlem av den raskt voksende A5-familien. I motsetning til A5 Coupé får SportBack fem dører, men for ikke å bli for lik på A4 Avant er hekken skrådd i mer sportslig retning.
Det forventes at A5 SportBack kan få store motorer, som for eksempel 4,2-liters V8, og at den etter en tid skal toppes med en RS5. Men det kommer også mer nøkterne alternativer som er bedre tilpasset det norske avgiftssystemet.
Totalt planlegger Audi en portefølje på 18 forskjellige modeller, for de vet at bredde er viktig når de skal sloss om markedsandeler med sine tradisjonelle rivaler fra München og Stuttgart.