-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Sprekt og kompakt fra Hyundai
Hyundai henvender seg til en bred målgruppe med sine Genève-nyheter.
Det er flere enn oss som har etterlyst en sprekere motor i morsomme Veloster, og nå kommer turboutgaven endelig til Europa også, etter USA-lanseringen i Detroit.
LES: Veloster får som fortjent
I Genève står Veloster klar med endelige spesifikasjoner.
1,6-liters turbomotoren med direkteinnsprøytning yter her 186 hestekrefter og får et maks dreiemoment på 270 Newtonmeter. Det skal sette Veloster i stand til å sprinte til 100 i løpet av ca. 8,5 sekunder.
Hjulopphenget er sportslig og tilpasset europeisk smak, og turboversjonen har en rekke diskrete detaljer, som spesielle 18-tommers felger.
En viktig nyhet for Hyundai i Genève er i30 stasjonsvogn
PRØVEKJØRT: Vi har kjørt nye i30
Som om ikke dette var nok nyheter på en gang, lanserer også Hyundai småbilen i20 i oppdatert utgave.
Bilen har fått design i tråd med sine større søsken, såkalt Fluidic Sculpture, og nye støtfangere resulterer i at den vokser 55 mm i lengden, til 5 mm under fire meter.
I Norge skal i20 selges med bensinmotorer på 1,2 og 1,4 liter, samt en ny 3-sylindret 1,1-liters dieselmotor med 75 hk og CO2-utslipp på beskjedne 84 g/km – det er faktisk midt mellom Toyota Prius og Yaris Hybrid.