-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
Møller Bil Bruktbil AS avd. Hvam:
Innkjøper bruktbil
-
Bilia Norge AS:
Salgsleder, Mini Skøyen
-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Mens man diskuterer fedrekvote
Jeg kjenner i alle fall ett par nybakte foreldre som er opptatt av å vekke bilinteressen hos den lille prinsen så tidlig som mulig. Skoda har et forslag til kjøredoning.
Det høres ut som en dårlig spøk, men ifølge en undersøkelse hevder majoriteten av britiske fedre at de hadde brukt mer på babytrilling dersom barnevogna hadde hatt en mer attraktiv design - dette ifølge en undersøkelse Skoda har foretatt blant 1000 fedre.
Skoda har kommet opp med en ide de kaller «vRS Mega ManPram».
For å feire lanseringen av nye Octavia vRS – den hittil raskeste Octavia – fikk en gruppe ingeniører i oppgave å overføre kvaliteter fra den nye bilmodellen til hverdagslige objekter. Disse inkluderer vRS ManPram og ble eksponert i en ny reklamefilm for Octavia vRS.
Vogna rager like høyt som bilen og er utstyrt med utvendige speil, hydrauliske dempere, 20-tommers hjul, overdimensjonerte bremsecalipere og den har sågar belysning for trilleturer etter mørkets frembrudd.
De håpefulle som er så heldige og blir fraktet i doningen, kan fryde seg over et sporty interiør og gode justeringsmuligheter av ryggstø.
Undesøkelsen
I Skodas undersøkelse ble 1000 fedre intervjuet. Av disse svarte 76 % at de ville trillet mer og oftere dersom de hadde hatt tilgang til stiligere og mer avansert redskap.
De fem tingene de helst ville ha på sine barnevogner var:
- mer muskuløs design (25 %)
- fete aluminiumsfelger for å øke høyden på vogna (22 %)
- hydrauliske dempere (16 %)
- avanserte bremser, inkludert bremselys (15 %)
- speil på håndtaket (12 %)
I snitt er britiske fedre på trilletur én time i uka. Jeg lurer på om politikerne som diskuterer fedrekvote her til lands har foretatt tilsvarende undersøkelser!