-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Volvo for Kina
Volvo har startet produksjonen av en ny spesialmodell for Kina, selvsagt med lang akselavstand.

Det er S60L som nå går på samlebåndet, men vi må vente til bilutstillingen i Guangzhou åpner 21. november med å få se den i profil.
Produksjonen skjer ved Volvos nye fabrikk i Chengdu, og modellen skal – i det minste foreløpig – kun selges i Kina.
Kina er i ferd med å bli Volvos andre hjemland etter at Geely kjøpte den svenske produsenten fra Ford i 2010.
LES OGSÅ: Volvo bygger fabrikk i Kina
Volvo har hatt en strålende salgsutvikling i Kina, hittil i år er økningen 40 prosent sammenlignet med samme periode i fjor. De mest populære modellene der er S60 og XC60.
Suksess i Kina er et must om Volvo skal nå sitt salgsmål på 800.000 biler globalt innen 2020, opp fra drøye 420.000 i 2012.
Volvo bygger ytterligere en ny fabrikk i kinesiske Daqing som skal åpnes i 2014, og de har allerede sin egen motorfabrikk i Zhangjiakou som skal supplere drivlinjer til de to fabrikkene.
I dag bygger Volvo kun biler for det lokale markedet i Kina, men de utelukker ikke at eksport kan bli aktuelt på sikt.