-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Volvo for Kina
Volvo har startet produksjonen av en ny spesialmodell for Kina, selvsagt med lang akselavstand.
Det er S60L som nå går på samlebåndet, men vi må vente til bilutstillingen i Guangzhou åpner 21. november med å få se den i profil.
Produksjonen skjer ved Volvos nye fabrikk i Chengdu, og modellen skal – i det minste foreløpig – kun selges i Kina.
Kina er i ferd med å bli Volvos andre hjemland etter at Geely kjøpte den svenske produsenten fra Ford i 2010.
LES OGSÅ: Volvo bygger fabrikk i Kina
Volvo har hatt en strålende salgsutvikling i Kina, hittil i år er økningen 40 prosent sammenlignet med samme periode i fjor. De mest populære modellene der er S60 og XC60.
Suksess i Kina er et must om Volvo skal nå sitt salgsmål på 800.000 biler globalt innen 2020, opp fra drøye 420.000 i 2012.
Volvo bygger ytterligere en ny fabrikk i kinesiske Daqing som skal åpnes i 2014, og de har allerede sin egen motorfabrikk i Zhangjiakou som skal supplere drivlinjer til de to fabrikkene.
I dag bygger Volvo kun biler for det lokale markedet i Kina, men de utelukker ikke at eksport kan bli aktuelt på sikt.