-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Norge sviktet Fiat
Reuters forteller at Norge stemte mot Fiat-sammenslutningen med Chrysler på aksjonærsamlingen den 1. august. Dessuten har Oljefondet solgt seg ned i selskapet.
Det såkalte Oljefondet har lenge hatt eierinteresser i Fiat, med de 2,15 prosent de registrerte seg for foran det ekstraordinære møtet i forrige uke, var det (det vil si vi, du og jeg) en av de største eierne i Fiat.
LES OGSÅ: Fiat blir global
På spørsmål fra Reuters ville ikke den Norske Bank svare på hvorfor den stemte som den gjorde. Ikke overraskende, den uttaler seg aldri om enkeltinvesteringer.
Nå gikk avstemningen den veien Fiat-ledelsen ønsker, bare 8 prosent stemte mot. Men dealen kan allikevel bli droppet dersom mange nok benytter seg av retten til å selge seg ut av selskapet etter at beslutningen, også om flytting av hovedkontoret til et annet land, blir benyttet.
Fiat har tidligere sagt at dersom så mange som fem prosent av aksjene må kjøpes tilbake av selskapet, til en pris som akkurat nå er langt over aksjekursen, vil ikke sammenslåingen finne sted. Frem til 20. august kan aksjonærene benytte seg av denne retten.
Det er et lite mysterium med «vår» innsats. Reuter sier at vi var registrert med 2,15 prosent, mens Concob, Italias nasjonale børs-vokter, forteller at «vi» hadde solgt oss ned til 1,338 prosent dagen før avstemningen.
Råd til Norges Bank: Bruk de pengene dere fikk for Fiat til å kjøpe oss opp i Formel 1.
Etter at Bernie Ecclestone klarte å kjøpe seg fri fra en ugrei tysk korrupsjons-rettssak for 100 million dollar (man tror jo ikke det er sant), kommer verdien på Formel 1-sirkuset til å fyke rett til værs.