-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Norge sviktet Fiat
Reuters forteller at Norge stemte mot Fiat-sammenslutningen med Chrysler på aksjonærsamlingen den 1. august. Dessuten har Oljefondet solgt seg ned i selskapet.

Det såkalte Oljefondet har lenge hatt eierinteresser i Fiat, med de 2,15 prosent de registrerte seg for foran det ekstraordinære møtet i forrige uke, var det (det vil si vi, du og jeg) en av de største eierne i Fiat.
LES OGSÅ: Fiat blir global
På spørsmål fra Reuters ville ikke den Norske Bank svare på hvorfor den stemte som den gjorde. Ikke overraskende, den uttaler seg aldri om enkeltinvesteringer.
Nå gikk avstemningen den veien Fiat-ledelsen ønsker, bare 8 prosent stemte mot. Men dealen kan allikevel bli droppet dersom mange nok benytter seg av retten til å selge seg ut av selskapet etter at beslutningen, også om flytting av hovedkontoret til et annet land, blir benyttet.
Fiat har tidligere sagt at dersom så mange som fem prosent av aksjene må kjøpes tilbake av selskapet, til en pris som akkurat nå er langt over aksjekursen, vil ikke sammenslåingen finne sted. Frem til 20. august kan aksjonærene benytte seg av denne retten.
Det er et lite mysterium med «vår» innsats. Reuter sier at vi var registrert med 2,15 prosent, mens Concob, Italias nasjonale børs-vokter, forteller at «vi» hadde solgt oss ned til 1,338 prosent dagen før avstemningen.
Råd til Norges Bank: Bruk de pengene dere fikk for Fiat til å kjøpe oss opp i Formel 1.
Etter at Bernie Ecclestone klarte å kjøpe seg fri fra en ugrei tysk korrupsjons-rettssak for 100 million dollar (man tror jo ikke det er sant), kommer verdien på Formel 1-sirkuset til å fyke rett til værs.