-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Renault premierer vraking
Det er tøff konkurranse om de norske elbilkundene, og prisnivået er senket i flere omganger. Nå prøver Renault å selge et alternativt budskap.
Zoe er Renaults elektriske småbil i et marked som har eksplodert det siste året. Hittil i år er det ifølge OFV registrert 13.203 nye elbiler, mot 3.869 i samme periode i fjor, tilsvarende en økning på 240 prosent.
Renault har en beskjeden andel av dette markedet med 175 registreringer hittil i år. I sommer innførte de 30 dagers angrefrist for å få potensielle kunder til å kjøpe deres elbil.
Nå prøver de nok et originalt fremstøt for å lokke kunder til å velge nettopp en Zoe.
- Kom til oss med kvittering på at du har vraket den tilårskomne bilen din, så gir vi en ekstra vrakpant på 25.000 kroner, i tillegg til pengene du fikk fra bilopphuggeren, sier Renault i en pressemelding.
De argumenter videre med at Zoe allerede i utgangspunktet er en rimelig bil med priser som starter på 199.900 kroner.
- Med det solide vrakpant-avslaget i tillegg bør Zoe være et enda mer fristende kjøp for de som har en eldre bil og vurderer å kjøpe en ny bil.
- Kjøperen må vise vrakpantdokumentet før prisavslaget blir gitt. De gamle bilene vil aldri mer rulle på norske veier, og dette er viktig for Renault og avgjørende for å gi avslaget, lover Renault-importøren.
LES OGSÅ: Enklere amming for Zoe