-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Billigere BMW X5
Den kommer ikke på markedet før til høsten, men nå varsler BMW Norge at BMW X5 plug-in blir billigere enn først annonsert.

Da vi omtalte BMW X5 xDrive 40e plug-in hybrid for noen uker siden, hadde den en prislapp på kr 809.900. Da med en samlet effekt på 313 hestekrefter, imponerende ytelser og et høyt utstyrsnivå.
Dette var en gunstig pris sammenlignet med Volvo XC90 plug-in som starter på nesten en million, for ikke å snakke om BMWs første Active Hybrid X6 som hadde en prislapp på hele 1,6 millioner da den ble presentert i 2009.
Les også: BMW lanserer ladbar X5
Norges-tilpasset
Men nå går BMW Norge ut med et enda gunstigere tilbud – de har nemlig fått skreddersydd en modell med mindre effekt, 279 hk i stedet for 313, og dermed forsvinner 43.900 kroner mindre til statskassa slik at bilprisen reduseres til 766.000 kroner.
- Lanseringen av en versjon med redusert motoreffekt og lavere innstegspris vil gjøre X5 xDrive 40e mer interessant for enda flere i tiden fremover, sier Christian Gottschalk, markeds- og kommunikasjonsdirektør i BMW Norge.
Les også: Finansadelens nye leketøy
Modellen med redusert motoreffekt har samme teoretiske utslipp av CO2 (77 gram) og Nox som fulleffekt-versjonen. Den eneste forskjellen er akselerasjonen fra 0-100 km/t som vil være 7,3 sekunder mot 6,8 sekunder for fulleffektversjonen.
Du sparer med andre ord rundt 9.000 kroner per tidel tapt akselerasjonstid!