-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Høyere showfaktor i WRC
Nye regler skal sørge for at Rally-VM blir mer spektakulært i fremtiden.
FIA’s World Motor Sport Council, det høyeste organet innen bilsport, besluttet før helgen å innføre et nytt reglement for WRC fra 2017. Det betyr at bilene får et heftigere utseende og mer effekt.
De vedtatte endringene innebærer:
- Mer individuelt og dramatisk utseende på rallybilene takket være en aerodynamisk pakke som tillater større bakvinger, større overheng for front- og bakfangere og større sideskjørt. Bredden kan økes med 50 mm.
- Motoreffekten økes til 380 hestekrefter, fra dagens cirka 300, gjennom å tillate en større restriktor (36 mm i stedet for 33).
- Minimum-vekten på bilene reduseres med 25 kg til 1175 kg.
2017 er også året Toyota er tilbake i WRC, slik at konkurransen blir enda tøffere enn den er i dag.
WRC Promotor, selskapet som har de kommersielle rettighetene til WRC, har vært sterkt involvert i prosessen.
- Vi har hørt nøye på innspill fra TV-selskapene, og spesielt fra rallyfans som fikk si hva de mener i en fersk spørreundersøkelse. Vi gleder oss de nye reglene setter ut i livet, sier Oliver Ciesla, direktør for WRC Promotor.