-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Porsche oppgraderer
I Frankfurt viste Porsche oppgraderte versjoner av sine bakhjulsdrevne 911 Carrera-modeller. Nå er turen kommet til variantene med firehjulsdrift.
Ifølge Porsche er mer enn hver tredje nye 911 utstyrt med firehjulsdrift. Som om det var noe å skryte av – i Norge er andelen ifølge OFV hele 85 prosent, 23 av 27 nye 911 registrert hittil i år.
Det er 911 Targa 4 og Carrera 4 Coupé og Cabriolet som nå presenteres i oppgraderte versjoner. Motorene er selvsagt de samme som i en Carrera med bakhjulsdrift, 3-liters sekssylindrede boxere med turbo.
Carrera 4 og Targa 4 yter 370 hester og har et dreiemoment på 450 Newtonmeter, mens S-modellene har 420 hk og 500 Nm.
Takket være oppgradert elektrohydraulisk firehjulsdrift er en Carrera 4 for første gang kjappere enn modellen med bare bakhjulsdrift. Med PDK gikasse og Chrono pakke gjør den null til hundre på 4,1 sekunder (0,4 sek. raskere enn forgjengeren).
S-modellen gjør samme øvelse på 3,8 sekunder mens Cabriolet S og Targa S trenger 0,2 sekunder mer.
De nye modellene kommer på markedet i Tyskland fra slutten av januar, og da er de nok klare for Norge omtrent samtidig.